ה-ורד של עידן: הסיבה האמיתית לפריחה של כוכב בית"ר ירושלים

עידן ורד ומאי זיו
עידן ורד ומאי זיו | אינסטגרם

מאי זיו, ארוסתו המהממת והתומכת פגשה את לירון שרון לראיון בלעדי. בלגרד ("הכל שם מכור"), מכבי חיפה ("היו באים הביתה ומקללים"), בית"ר ("גיליתי עידן שלא הכרתי - הוא פורח"). וגם: השוער שאחראי על השידוך

(גודל טקסט)
אחד השחקנים הבולטים בליגה העונה הוא עידן ורד, כוכב בית"ר ירושלים, שיגיע הערב לאצטדיון טדי וינסה ביחד עם חבריו להבטיח סופית את המקום השלישי מול הפועל באר שבע. ביציע, כמו בכל משחק בית, תשב החברה שלו בארבע וחצי שנים האחרונות, מאי זיו – שבעוד עשרה ימים בדיוק תהפוך לאשתו. אם שאלתם את עצמכם פעם מה זה לפרגן לבן הזוג שלכם, קבלו דוגמא מאחת שפרצה בבכי כששמעה שבית"ר לא העפילה לגמר הגביע – שיתקיים בדיוק ביום חתונתם.


מאי, אגב, נולדה ארבעה ימים אחריו והשניים יהפכו לבעל ואישה ב-25 למאי, יום הולדתו של עידן. הוא יחגוג 28 והיא תהיה בת 25. היפייפיה נולדה בחיפה וה-ורד שלה בכלל במקור מרמת גן. השניים הכירו כשהקשר שיחק במכבי חיפה וגר בעיר. אמיר אדרי, שוער מכבי חיפה בעבר וחבר משותף, הכיר ביניהם ומאז חלפו להן ארבע וחצי שנים.



אמיר אדרי אחראי לשידוך. מאי זיו המהממת


את מגיעה מבית שאוהב ספורט? "לפני שהכרתי את עידן אז כן, אבל היום אבא שלי כבר לא אוהד שום קבוצה. הוא אוהד את עידן והולך שבי אחריו. המשפחה שלי מאד אוהבת אותו. אני גדלתי כספורטאית, הייתי במכבי חיפה התעמלות קרקע ומכשירים, התעמלות אמנותית וגם רקדתי. זה נגמר בתיכון כי היו לי כמה פציעות בגב והיום אני רק רוצה מאוד לעשות, אבל בעיקר אוכלת ג'אנק בכל שעות היום". מספרת בחיוך ומוסיפה, "עידן שומר על תזונה מסודרת ואני בדיוק ההיפך. פיצה זו החולשה שלי. גם בורקסים, ג'חנונים וחטיפים. לעידן יש מגירת גרנולות וחטיפים בריאים ומתחת לי יש מגירת ממתקים".


מהרגע שהכירו נוצר ביניהם קליק, הם הפכו לבלתי ניתנים להפרדה ומשם הדרך הייתה על בין חיפה לחוויות בחו"ל ועד לדירה בצפון ת"א בשכונת המשתלה. "גרנו קודם כל בחיפה ואז עברנו לדירה אחרת בעיר ומשם המשכנו לבלגרד בסרביה. שם הכדורגל על הפנים, הכל שם מכור ולא אמיתי אבל עיר מהממת והיה לנו כיף. זו חוויה גדולה, חצי שנה שנהניתי בה כל רגע. מסרביה עברנו לקנדה, לאוטווה, שם היה קצת יותר קשה. כל משחק זה שלושה ימים שעידן לא בבית כי הם טסים, ככה שכל סוף שבוע כמעט הייתי לבד. גם שם לקחתי את החוויה שבדבר ולמדתי ליהנות מזה. זה מחשל ועושה טוב לזוגיות. משם עברנו לארה"ב ושם עידן הציע לי נישואים".


ואיך הייתה ההצעה, מקורית? "טסנו לחתונה בדטרויט, פגשנו שם את המשפחה של עידן והם הביאו את הטבעת מהחנות תכשיטים של אבא שלי. אפילו לא חשדתי, כי ידעתי שעידן יודע שאני לא אענוד טבעת שהיא לא מהחנות של אבא שלי. היינו בקאנטרי של המשפחה והיה שם מגרש גולף ענק וכשהגענו לארוחת ערב, כולם אמרו בואו נעשה סיבוב במגרש ואני הסברתי להם שכבר הייתי שם. בכל זאת הלכתי איתם, נכנסנו למלא מכוניות גולף ולא חשדתי בכלום למרות שאני הכי חדה, ואז ראיתי שכולם מאחורינו מתעכבים ולא הבנתי. הגענו להר והוא החביא שם את הטבעת ליד גבעה ואז ראיתי את כולם עומדים למטה ועידן כרע ברך עם הטבעת. רעדתי ואז הוא פתח את הקופסא עם הפנים אליו אז צחקתי שהוא הציע לעצמו. התרגשנו ובכינו ממש".



"עידן פתח את הקופסא עם הפנים אליו אז צחקתי שהוא הציע לעצמו"


מאז חלפה שנה והשניים אוטוטו צועדים מתחת לחופה. "כולם סביבי היו בלחץ שהחתונה נפלה על גמר הגביע ואני? אני בכיתי כשהם הודחו כי כבר השלמתי עם זה שעידן יגיע עם הגביע ונעשה חופה בחצות. כולם רצו שזה לא יקרה ורק אני רציתי שכן. אני מאד מאמינה ואמרתי שהכל לטובה וזה בסדר".


איך זה להיות בת זוג של כדורגלן כל כך מוכר ואהוב? "זה כיף. אני שמחה לראות שהוא אהוב ואהוד. עידן תמיד הולך עם האמת שלו וזה מה שמוביל אותו להיות מי שהוא. לי אישית זה כיף ואני נהנית מזה, אני מקבלת הודעות מאוהדים בפייסבוק: 'תזמיני אותי לחתונה', זה נחמד הלוואי והייתי יכולה להזמין את כולם. עידן הוא אחד שלוקח הפסדים קשה, הוא ווינר. אפילו כהשלט של הסוני נדלק, אני בורחת כי הוא לא יכול להפסיד, הוא ווינר בנשמה. הפסדים זה חלק מהמקצוע ואני דואגת להזכיר לו את זה, אני מקווה שזה עוזר לו. כשיורד המתח אז מדברים בהגיון וזוכרים שזה העסק, אף אחד לא מושלם וכולם בסופו של דבר מנצחים ומפסידים".


מה ההבדל בחיים שלכם לפני ואחרי בית"ר ירושלים? "את האמת? עידן מאושר, פורח וכיף לו. מצחיק, פתאום השנה גיליתי עידן שלא הכרתי. תמיד הוא היה ליד כשהתחלנו לצאת. הופתעתי ממנו העונה, זאת הפריצה שלו ויש לו יכולת וכישרון. תמיד הוא עבד מאוד קשה וזה חלק ממנו. היו שנים שלא ראה הרבה את הדשא ונפצע, והשנה טפו טפו הכל רץ לו אז אני מאושרת לראות אותו פורח. איפה שאני הולכת אני מקבלת ביקורות טובות עליו וזה מגיע לו. בתקופות אחרות גם קיבלתי תגובות לא טובות בתקופה בחיפה באו אלינו גם אוהדים הביתה והיו מקללים וזה היה לי קשה עד שלמדתי שזה המקצוע וצריך לסנן ולתת לזה לעבור".


בעקבות החברות עם עידן, פיתחת חברות מאד קרובה עם כמה מהנשים בענף. "מעבר לכדורגל, ליז שכטר (אשתו של איתי) היא חברה מאוד טובה שלי וגם ליאן בן חיים (אשתו של טל). אפילו שעידן וטל לא משחקים יחד, הם חברים עוד מהנוער וגם עידן ואיתי מהקבוצה. אנחנו חברות קרובות בלי קשר אליהם. יש חיבור וזה ממש חשוב. כל חיי החברות שלי היו יותר גדולות ממני, נראה לי שאני זקנה באופי. הן צעירות בנפש והן חברות טובות, קלילות וכיף לי איתן. יש לנו גם מכנה משותף כמובן. אני וליז רואות משחקי חוץ ביחד עושות ערב הקרנה".



חברות טובות בלי קשר לכדורגל. ורד ושכטר


כמה את מחכה לחתונה? "בא לי כבר שהכל יילך כמו שצריך ויצליח. יש הרבה אנשים ואני רוצה שלכולם יהיה כייף. אני מחכה לחופה הכי בעולם. במקרה הרב שלנו חיתן את כל המשפחה שלי, אז יהיה מאד מרגש".


מתי ירח דבש? "עוד לא תכננו את זה כי אנחנו לא יודעים מה יהיה. אם בית"ר תעלה לאירופה אז מחנה האימונים יתחיל כבר ב-15.6 וזה אומר רק שבועיים וחצי פגרה, ואם בעזרת השם עידן יהיה בנבחרת אז גם זה לא יהיה. אם לא בקיץ הזה אז בהמשך. לא נלחצת, נתכנן כשיסתדר לנו".


מה החלום הגדול שלך? "עם השנים החלומות שלי משתנים. כרגע, בזמן הזה, החלום הכי גדול שלי זה שעידן יצליח בקריירה שלו ושיגיע לתחושת סיפוק. בעזרת השם אחרי זה אני רוצה להקים בית ואחרי זה אני אגשים את עצמי ואת החלומות שלי. כשהיינו בחו"ל התחלתי ללמוד ראיית חשבון והפסקתי, ככה שבהמשך אני אשמח לחזור. בוער בי כבר להיות אמא, מגיל 19 הרגשתי שאני מוכנה לזה".


 

My bff is here  #crvenazvezda

A post shared by May Ziv (@mayziv) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי