סימנוביץ' מוכנה לקיץ: קמפיין, ארוחת שף ומסיבה בלתי נשכחת

קורל סימנוביץ'
קורל סימנוביץ' | צילום:אינסטגרם

הדוגמנית מציגה גוף סקסי לקראת עונת הרחצה ונהנית משלל בילויים כיאה לנסיכה: מסיבת רווקות, ארוחת גורמה של המאסטר שף וכמובן הרבה שיזוף. לירון שרון עם התמונות

(גודל טקסט)

בזמן שהיא מנהלת זוגיות טראנס אטלנטית עם סרג'י רוברטו למרות המגורים המשותפים בברצלונה, קורל סימנוביץ' לא עוצרת לרגע. אז מה קורה עם הדוגמנית היפה בימים אלו? בשבוע האחרון הדוגמנית הספיקה ליהנות במסיבת הרווקות של החברה הטובה, שלומית מלכה, שהתקיימה במושב שבי ציון בצפון באחוזת פנחס וגסטון המפוארת.

קורל סימנוביץ'. צילום: אינסטגרם

שם נהנתה חבורת הבנות משלל פינוקים לצלילי המוסיקה של דיג'יי דלית רצ'סטר ומטעמים ממטבחו של השף טום אביב, זוכה "מאסטר שף". כל הפינוק הזה נמשך יומיים וכלל הרבה כיף ובעיקר הרבה שמש לשיזוף מושלם. 


קורל סימנוביץ'. צילום: אינסטגרם

כעת, היא בדרכה לפסטיבל קאן, פסטיבל הקולנוע הנחשב שנפתח ביום רביעי האחרון כשערימות של סטייל שטפו את השטיח האדום. כנראה שסימנוביץ' תסובב הרבה ראשים כשתלבש שמלה מבית היוצר של  Pronovias ברצלונה, מותג שמלות הכלה ושמלות הערב האהוב עליה.


קורל סימנוביץ' והחברות במסיבת רווקות. צילום: אינסטגרם
קורל סימנוביץ' עם החברות במסיבת הרווקות. צילום: אינסטגרם


לאחר מכן, תמהר חזרה לארצנו הקטנטונת על מנת לקחת חלק בהשקת גיליון הקיץ השנתי של 
מגזין "סטילטו" בכיכובה לצד עוד חברה שלה, נטע אלחמיסטר, באירוע בוקר שייערך על הגג של מלון "לאונרדו ארט" בתל אביב, ואולי להמשיך לעבוד עוד קצת על השיזוף. 


קורל סימנוביץ'. צילום: אינסטגרם
קורל סימנוביץ'. צילום: אינסטגרם


קורל סימנוביץ'. צילום: אינסטגרםקורל מוכנה לקיץ. צילום: אינסטגרם


קורל סימנוביץ'. צילום: אינסטגרם
מדגמנת לקמפיין. צילום: אינסטגרם 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי