הרכש החדש של הפועל תל אביב?

טל בנש
טל בנש | צילום: אינסטגרם

טל בנש, מגן הפועל כפר סבא, מועמד להצטרף לאדומים. בינתיים, עד שנדע האם העסקה תצא לפועל, הוא ובת זוגו המהממת נופשים ביוון. הפרטים והתמונות כאן

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב ממשיכה לפעול במטרה להתחזק. מי שעשוי להצטרף לשורות האדומים הוא טל בנש, המגן הימני של הפועל כפר סבא. בנש, כזכור, סיים את העונה בטעם מר כאשר ירד עם הקבוצה מהשרון לליגה הלאומית וכעת הוא כל הכוונת של האדומים ששואפים לשוב לליגת העל תוך עונה אחת.


האם נראה אותו באדום העונה? את זה נדע מיד לאחר שבנש ישוב מהחופשה שבה הוא נמצא ממש בימים אלו עם הארוסה היפה שלו, גוני שלהב. השניים, בדומה לעוד הרבה שחקני ליגת העל, נופשים בריזורט מפנק באחד מאיי יוון כשהם נהנים מהרבה שלווה ושקט, שמש, טיולים ברכב נפתח על רקע הנופים המשגעים של המפרצים של יוון.


 

Costa brava #memories ❤️

A post shared by Goni (@goni.shalhav) on



הזוג הצעיר, כזכור, התארס בתחילת מרץ אחרי זוגיות של חמש שנים בהצעה אקסטרה מקורית בה לקח חלק גם הדוג דה בורדו שלהם, ג'ימיי והם צפויים לעמוד תחת חופה וקידושין בתחילת חודש נובמבר בסוף השנה הנוכחית.


מי יגיעו להרים? החברים לקבוצה מכפ"ס, מהפועל ת"א וגם החבר'ה מבית"ר. מה שבטוח זאת הגעתם של בוריס וליאן קליימן, שמעבר לחברים טובים הם גם אחלה של שכנים לזוג בנש העתידי, במושב נווה ימין שליד כפר סבא.

 

 

greece

A post shared by Goni (@goni.shalhav) on

 

My love.

A post shared by Goni (@goni.shalhav) on

 

Daniel & Ofer

A post shared by Goni (@goni.shalhav) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי