צפו בחתונה המרגשת של אופיר דוידזאדה

אופיר דוידאזדה
אופיר דוידאזדה | צילום: אינסטגרם

רגע לפני החתימה במכבי תל אביב, המגן ששיחק בגנט בעונה החולפת שבר את הכוס ונישא לאהובתו. לירון שרון עם הפרטים, התמונות והסרטון המרגש

(גודל טקסט)

רק לפני יומיים, אופיר דוידזאדה חתם לעונה אחת במכבי ת"א. בעונה החולפת הליגיונר שיחק בגנט וכעת יושאל מהקבוצה הבלגית ויצטרף לג'ורדי קרויף וחניכיו. אנחנו עוד ציפינו לראות את המגן לובש צהוב כבר לפני שבוע, בהצגת המדים הרשמיים של מכבי ת"א, אז עסקת ההעברה שלו פוצצה מאחר והיו פערים גדולים מול הבלגיים. 

 

אופיר דוידזאדה צהוב

הוא צהוב. צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א
 


אך בסופו של דבר לכל אלו שתהו אם ישוב דרומה, המגן בן ה-26 חזק בצהוב כחול, ואשתו הטרייה נטלי שילת, או יותר מדוייק נטלי דוידזאדה, שלחה לו פירגון ענק כשהעלתה תמונה שלו לרשת עם המדים החדשים וכתבה: "אוהבת אותך בכל הצבעים". 


 


הפוסט המרגש של אשתו של אופיר
הפוסט המרגש של אשתו. צילום: פייסבוק

 

אז חוזה חדש בקבוצה חדשה יש, ורק לפני שבוע השניים חוו את היום המשמח ביותר בחייהם. הזוג דויזדאדה שבר את הכוס בגן האירועים בקיבוץ משמר הנגב, ממש קרוב לבאר שבע ולאירוע המשמח הגיעו הרבה חברים טובים מליגת העל לפרגן ולהרים לזוג השווה שחוזר לישראל אחרי שנה. 


החופה המדהימה

החופה המדהימה. צילום: אינסטגרם
 

שילת הייתה הורסת בשמלת כלה של מעצב השמלות המוכשר, ליאור צ'רכי ואת הכניסה לחופה עשו השניים לצלילי שירו המרגש של עוזי חיטמן "עכשיו התור לאהבה" בביצועו לייב של אמיר דדון וגיטרה, שגרם לכל ההמון להזיל דמעה. 
 


התרגשנו
במעמד המכובד. צילום: אינסטגרם

 

עד השעות הקטנות של הלילה של יום שני שעבר, הזוג דוידזאדה הטרי קרע את הרחבה עם המשפחה והחברים וביניהם: ליזולט ומתן אוחיון, דודו דהן, בן ביטון, טל ומאור מליקסון, בן תורג'מן, גל אראל, והחברים מגנט, קני סייף ורמי גרשון שהגיע מינוס נטע שלו, כמו לא מעט שחקנים אחרים שנמצאים בחופשות ברחבי הגלובוס. 

החברים מגנט
החברים הטובים מגנט והסוכן. צילום: אינסטגרם

 

אלחמיסטר נמצאת בניקוסיה שבקפריסין במסגרת התוכנית האינטרנטית שלה בה היא מסתובבת בשלל יעדי נופש בעולם ונאלצה להפסיד את החתונה של החברים הטובים. אז מכבי או ב"ש, לנו זה לא ממש משנה, העיקר שנראה את הזוג דוידזאדה בחזרה בארץ הקודש. שיהיה המון במזל לזוג היפה! 



החופה
החופה. צילום: אינסטגרם




הכלה היפהפייה
איזו כלה מדהימה. צילום: אינסטגרם




הבוס מפרגן
הבוס מפרגן. צילום: אינסטגרם






התרגשנו איתם
התרגשנו איתם. צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי