מלך האינסטגרם: יוסי בניון עם מהלך דרמטי, רכש נוצץ למכבי ת"א

עומר אצילי במדי מכבי תל אביב
עומר אצילי במדי מכבי תל אביב | מכבי תל אביב

המדור שמביא לכם הצצה לחיי הספורטאים המובילים ברשת החברתית במהדורה נוספת וקיצית במיוחד. דניאל סיילן עם המצעד השבועי

(גודל טקסט)

מלך האינסטגרם ממשיך כמדי שבוע לספק לכם את הרגעים שעשו לנו את השבוע החולף ברשת. והשבוע: המהלך הדרמטי של יוסי בניון, הקאמבק של עומר אצילי ועוד הפתעות. מוכנים? יוצאים לדרך.

5. עומרי גלזר במיקונוס צד מפורסמים – 2,839 לייקים ו-74 תגובות

שוער מכבי חיפה, עומרי גלזר, בילה בשבוע האחרון באי השכן ביוון. במהלך חופשתו בעיירת הנופש במיקונוס, משכנם של רוב שחקני ליגת העל בחופשת הקיץ, פגש השוער את קשרה של רומא ראג'ה ניינגולן על שפת הים. השוער בן ה-21 תפס את הכוכב לתמונה זריזה שמצטרפת לארכיון התמונות של בן שהר, דוד קלטינס וסאן מנחם שצדו את ג'ורדי אלבה בשבוע שעבר לתמונה דומה.
  

 

⛏⛏

A post shared by Omri Glazer (@omriglazer) on

 

4. ג'ון דיברתלומיאו מכביסט – 3,439 לייקים ו-109 תגובות

ה-MVP של ליגת העל בכדורסל לעונת 172016, ג'ון דיברתלומיאו בן ה-26 (1.83), חתם לשלוש שנים במכבי תל אביב. הרכז האמריקאי-יהודי שהוביל את מכבי חיפה מהמקום השמיני בסיום העונה אל עבר גמר הפיינל פור מול הפועל ירושלים, בחר להתקדם (תלוי באיזה מובן) וישחק בצהוב בעונה הבאה. כוכב הירוקים רשם בעונה החולפת 11 נק', 3.9 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-40.2% לשלוש בממוצע למשחק.


 

מתחילים לבנות… תשננו את השם כי ה-MVP עובר ללבוש צהוב. ברוך הבא ג'ון! כל הפרטים בפנים >> bit.ly/WelcomeJohnDi #WelcomeJohnDi @jdibarto12

A post shared by Maccabi Tel Aviv Basketball (@maccabitlv) on

3. עומר אצילי חזר הביתה – 3,818 לייקים ו-415 תגובות

עומר אצילי, אקס גרנאדה, חזר הביתה וחתם השבוע לארבע שנים במכבי תל אביב. השחקן שהיה מחוזר על ידי האלופה וכמו כן אצל מכבי חיפה, בחר לשחק בצהוב כחול בעונה הבאה ובכך סגר מעגל במועדון בו גדל. השבוע, העלה הקשר בן ה-23 תמונה לאינסטגרם מתוך מחנה האימון באוסטריה עם הכותרת: "התחלה חדשה #MTA", וזכה לתגובות אוהדות ומפרגנות מצד אוהדי הקבוצה ומנגד תגובות נאצה מצד אוהדי חיפה ובית"ר ירושלים. 


 

New beginning #MTA

A post shared by Omer Atzili ⚽️ #7 (@omeratzili) on


2. יוסי בניון בבית"ר ירושלים – 1,430 לייקים ו-27 תגובות

אחד השחקנים הגדולים ביותר בכל הזמנים של הכדורגל הישראלי, יוסי בניון, סיכם השבוע על מעברו לבית"ר ירושלים. השחקן הוותיק בן ה-37 חתם עונה מגומגמת במדי מכבי ת"א ללא אף תואר והבין כי בעונה הבאה מקומו עתיד להיות בספסל הצהוב. אלא שבניון החליט להמשיך הלאה אל עבר הקבוצה השלישית בקדנציה שלו בישראל וישחק בקבוצה מהבירה. הרשת געשה מהמעבר המדובר והאוהדים מתל אביב פירגנו לקשר לעומת האוהדים הירוקים שלא תמכו בו בעת המעבר למכבי ת"א. האוהדים הירושלמים קיבלו רכש נוצץ בדמות אחד השחקנים המובילים ביותר בכדורגל הישראלי וניכרת ההתלהבות באינסטגרם. התמונה הבאה לקוחה מחשבון מוביל של אוהדי בית"ר ירושלים עקב היעדר חשבון רשמי לקבוצה.


 

בית"ר ירושלים שמחה לצרף לשורותיה את קשר נבחרת ישראל יוסי בניון שסיכם לעונה אחת בצהוב ושחור. יוסי בתגובה:"אני מאושר ומתרגש להצטרף לקבוצה שאהדתי כל חיי,בוודאי שמדובר גם בסגירת מעגל עם גיבור ילדותי אשר הערצתי,אלי אוחנה.מחכה כבר לשחק מול הקהל של ביתר וכעת כל כולי מכוון עבודה. עוד דבר,אני רוצה להודות למכבי ת"א ולג'ורדי קרויף על השנה שחלפה.

A post shared by FC Beitar Jerusalem (@beitar_1936) on



הילד בן 30 – 942 אלף לייקים ו-12.2 אלף תגובות 

ליונל מסי, הכוכב הבלתי מעורער של ברצלונה, חגג אמש (שבת) יום הולדת 30. הפרעוש מתהדר בכל כך הרבה הישגים, שלא ניתן לעלות את כולם על כתב. הבולטים ביותר; מלך השערים בכל הזמנים של ברצלונה, מלך השערים והבישולים של הליגה הספרדית בכל הזמנים, מלך שערי הקלאסיקו, שיאן הזכיות בכדור הזהב, ארבע פעמים מלך השערים בליגת האלופות, 8 אליפויות ספרד, 4 זכיות בליגת האלופות, מדליית זהב עם ארגנטינה וכל זה רק על קצה המזלג. מה עוד אפשר להגיד? feliz cumpleanos messi.


 

#L30MESSI Happy birthday, Leo! He turns 30 today Per molts anys, Leo!!! Avui fa 30 anys ¡Feliz cumpleaños, Leo! Hoy cumple 30 años

A post shared by FC Barcelona (@fcbarcelona) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי