"שיר אלמליח גרושה טרייה והיא צריכה להיפתח"

שיר אלמליח ופבלו רוזנברג
שיר אלמליח ופבלו רוזנברג | צילום: אינסטגם

הדובר הוא לא אחר מאשר פבלו רוזנברג, שמככב לצידה בתוכנית "חופשה VIP". הזמר: "אני הבן אדם לעזור לזה בזה". וגם: פרטים חדשים על בן הזוג החדש של האקסית של אלרואי כהן

(גודל טקסט)
 אמש צפינו בפרק הבכורה של "חופשה VIP" בו כיכבה לא אחרת מהגרושה של אלרואי כהן ואחת הדוגמניות הכי חמות בארץ ובאיטליה, שיר אלמליח. פלמה דה מיורקה היה היעד בו בילתה המהממת לצידו של פבלו רוזנברג, שאמר: "בחרתי לקחת איתי את שיר אלמליח, היא גרושה טרייה והיא צריכה קצת להיפתח, אני הבן אדם לעזור לה בזה". שיר אישרה וסיפרה שמאז שהתגרשה לא יצא לה לצאת לחופשה.


 

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on



רוזנברג החליט כפי שכבר יצא לנו לראות בחשבון האינסטגרם של הדוגמנית לקחת אותה לצלול עם כרישים וכעת גם גילינו את הסיבה. "שיר גרושה שנה והיינו צריכים לעשות לה מזל וברכה ולכן היה חשוב שהיא תעשה את זה בצלילה עם כרישים" ואף מילה על הבן זוג האיטלקי הטרי, צלם האופנה האיטלקי, ג'וזף קראדו שכבר הספיק להגיע לבילוי בעיר הבירה שלנו עם היפה שלו בשבוע שעבר.


עוד לפני שזה קרה, אלמליח סגרה חשבון עם הידיד החדש והיקר שלה רוזנברג, והכינה גם היא הפתעה כשחיברה את הזמר לרקדן רוקדים עם כוכבים הספרדי שלימד אותם פסדובלה והשניים צלחו את המשימה דווקא לא רע בכלל. לקינוח ראינו את שהדוגמנית היפה לא מעריצה גדולה של אלכוהול כשהיא סיפרה שהיא שותה כוס יין פעם ב, אבל מה שכן, על הבשר ספרדי היא התענגה בטירוף.


 

חזרות… בקרוב @pavlorosenberg

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on

 

 

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on

 

Disfrutando en Palma de Mallorca…. Volveremos pronto! gracias a @memallorca @pavlorosenberg

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי