משפחת ברדה הסופר על: קפטן הפועל ב"ש בקמפיין גיבורים

משפחת ברדה
משפחת ברדה | צילום: יח"צ

אליניב ברדה ומשפחתו לקחו חלק בצילומים לחברת דלתא באווירת כוכבי על, הקפטן סיפר על היום שאחרי הכדורגל: "רוצה להיות מנהל מקצועי"

(גודל טקסט)
 הפועל באר שבע כבר עושה את דרכה חזרה ארצה עם חיוך על השפתיים אחרי ה-2:3 אמש על בודפשט הונבד כשהעפילה לסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. הקפטן האדום, אליניב ברדה הספיק להגיע השבוע לאצטדיון טוטו טרנר, עוד לפני היציאה להונגריה עם הקבוצה והפעם לא כדי לשחק.




ברדה ליווה את אשתו היפייפיה אדווה, והילדים חושן (בת ה-12), שליו (בת ה-10) וקורן (בן ה-6) לצילומי קולקציית הפיג'מות GLOW וסופר הירו החדשה של דלתא לכל המשפחה. במהלך הצילומים התרוצצה משפחת ברדה והצטלמה על הדשא, בחדרי ההלבשה וביציעים המפורסמים של האצטדיון. אחרי שיר צדק ומיגל ויטור, קבלו פרזנטור נוסף משורותיה של האלופה והפעם גם בחיזוק משפחתי. 



משפחת ברדה
משפחת ברדה. צילום: מירב ב.

 

במהלך הצילומים שנערכו בצהריים בשיאו של גל חום דרומי כמו שרק העיר באר שבע מכירה, נפתחו הממטרות במגרש וכל משפחת ברדה, כולל הקפטן עצמו, נרטבו מכף רגל עד ראש. ילדי המשפחה סיפרו שהם מאוד אוהבים להגיע לאצטדיון ולראות איפה אבא שלהם עובד ומככב.

 



משפחת ברדה
הגיבורים למשפחת ברדה. צילום: מירב ב.


 

החלוץ הוותיק דיבר כבר על היום שאחרי הפרישה וסיפר שהוא רוצה להיות מנהל מקצועי. ברדה הוסיף ושיתף, שבשלב ראשון הוא התחיל קורס מאמני כדורגל, למרות שאימון פחות מעניין אותו ומדבר אליו. לכן, עד שיפרוש יש לנו לפחות עוד עונה אחת ליהנות ממנו במדים האדומים.





משפחת ברדה
ללא ספק משפחה של כוכבי על. צילום: מירב ב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי