פרידה בפירסט קלאס: גרשון ואלחמיסטר חוזרים לישראל

רמי גרשון ונטע אלחמיסטר
רמי גרשון ונטע אלחמיסטר | מסך

הבלם החדש של מכבי חיפה שב ארצה כעבור שמונה שנים וחברו הקרוב ביותר בגנט, קני סייף, דאג לארגן לו מסיבה לתפארת רגע לפני שהוא עוזב. אז מה היה שם? התמונות והפרטים לפניכם

(גודל טקסט)
 מכבי חיפה הגיעה לפתיחת הליגה עם שק של ציפיות, אך לצערה יצאה מאצטדיון המושבה עם הפסד מפתיע לבני יהודה, 2:0 צורם במיוחד עבור הירוקים שעברו מהפכה ענקית הקיץ.


המאמן גיא לוזון יקווה להתאושש מהר מאד ואת חלק מתקוותיו הוא תולה בבלם שחוזר ארצה אחרי תשע שנים באירופה, רמי גרשון. ההחתמה שלו לוותה בהרבה רעש תקשורתי, בעיקר בזכות העובדה שהוא נחשב לשחקן משובח בעמדתו וגם בזכות הצמודה שלו – אבל גם כי אין מה לעשות, לא כל יום נטע אלחמיסטר הופכת להיות חלק ממועדון כדורגל גדול.




את השנים האחרונות בילה גרשון כבלמה של גנט, שם הפך לחבר קרוב ו"אחיו הגדול" של קני סייף שאירגן לו מסיבת פרידה פירסט קלאס. השניים הפכו לחברים קרובים, כמו אחים, ולכן אין יותר מתאים מלחגוג עם המשפחה הבלגית המצומצמת שהקימו להם שם את חזרתו של גרשון לישראל. באחת הדירות של החברים, קיבץ סייף את גרשון, אלחמיסטר ועוד מספר נבחרים לערב קריוקי בסימן ירוק. הקישוטים היו כמובן על טהרת מכבי חיפה, אוכל טוב, חברה טובה וכדורגלנים שאוהבים לשיר.

Welcome HOME rami ❤️ pic.twitter.com/zOQ6rFooZo

— Dudu Dahan (@dududahan555) August 23, 2017

יש לציין שגרשון ניחן גם בכישרון שירה נחמד פלוס, ובואו נגיד שלסייף לא יזיקו מספר שיעורי פיתוח קול, או שפשוט יישאר בכדורגל… גם לאלחמיסטר, שנתנה לבחורים את הבמה, יש אהבה מיוחדת לשירה וריקודים ואם איזה יום היא במקרה תשחרר איזה סינגל, אנחנו לא נתפלא. בקיצור עכשיו אחרי ששמענו את גרשון מזמר, אנחנו בטוחים שהוא יתרום לא רק מקצועית, אלא גם לאווירה החיובית שחדר ההלבשה הירוק זקוק לה.



לא נתפלא אם גרשון ואלחמיסטר יפתיעו עם סינגל בעתיד (אינסטגרם)



אלחמיסטר וסייף. בטוח שגם הם ישמרו על קשר (אינסטגרם)



ואולי סייף ישפר את כישורי השירה עד המפגש הבא של המשפחה הבלגית (אינסטגרם)



קני סייף מדגמן בשם רמי גרשון. זכה לטיפים מנטע? (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי