שייקספיר תקף את השופט: "לא יכול להיות שהוא ינחש מה היה"

קרייג שייקספיר
קרייג שייקספיר | צילום: AFP

מנג'ר השועלים התלונן על החלטתו של אריקסן להעניק פנדל :"זה מאכזב". סימאונה ואתלטיקו מרוצים מה-0:1 לקראת הגומלין בשבוע הבא

(גודל טקסט)
 אתלטיקו מדריד אמנם ניצחה 0:1 את לסטר במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר האלופות, אבל תצטרך להיזהר בגומלין מול השועלים שמאזנם הביתי העונה באירופה מושלם.




קבוצתו של דייגו סימאונה לא ספגה שערים ב-15 מ-17 משחקיה האחרונים באלופות, וזה הנתון הגדול שעומד לטובתה לקראת הביקור ביום שלישי ב"קינג פאוואר" – זה וכמובן היתרון המינימלי שהושג אמש הודות לפנדל מעורר מחלוקת, שספק אם היה צריך להיפסק.



גריזמן. בעיטה מ-11 מטר עשתה את ההבדל


מנג'ר לסטר, קרייג שייקספיר שספג הפסד שני רצוף אחרי שפתח את הקריירה שלו כמאמן ראשי עם שישה ניצחונות (חמישה בליגה ואחד באלופות), האשים את השופט יונאס אריקסון בטענה כי הרס את המשחק. "זו אכזבה גדולה. זה היה רגע מפתח במשחק מבחינתנו. לא יכול שהשופט מנחש מה היה".


מנגד, דייגו סימאונה כמובן היה רגוע יותר בסיום ואמר: "לסטר קבוצה חזקה בבית ולכן הגומלין לא יהיה קל עבורנו. הם שולטים במשחק בעזרת האוהדים שלהם, אבל אנחנו נצטרך לקחת את המשחק לאן שאנחנו טובים בו. אנחנו מגיעים עם ניצחון חשוב ונצטרך לנצל אותו". 


בספרד עסקו רבות במהומות בין האוהדים האנגלים לשוטרים המקומיים, ואתמול נראו מאות אוהדי לשטר שיכורים ברחובות מדריד שרים: "גיברלטר היא שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי