ארסנל, דורטמונד ואתלטיקו מדריד רוצות את אלכסנדר לקאזט

לקאזט
לקאזט | צילום: AFP

חלוץ ליון מבוקש בלונדון, כשגם השוורצגלבן רואים בו יורש לאובמיאנג וסימאונה חושב עליו כמחליף אפשרי של גרייזמן

קבוצות: ליון
(גודל טקסט)
 אלכסנדר לקאזט נחשב לאחד החלוצים הטובים באירופה, אבל בניגוד לאחרים שכבר מזמן ארזו מזוודות ועזבו את הליגה הצרפתית, הוא נשאר בליון בגלל שנשיא הקבוצה ז'אן מישל אולאס סירב לשחררו בעונות הקודמות. 

בשלוש העונות הקודמות החלוץ בן ה-25 נהנה ממאזן שערים של 27, 21 והעונה כבש עד כה 24 (30 בכל המסגרות) ומפגר רק אחרי אדינסון קבאני בטבלת מלך השערים בליגה הצרפתית. 




ונגר. ינצח במירוץ על לקאזט? (Gettyimages)

ליברפול רצתה את ךקאזט לפני שנתיים וארסנל בשנתיים האחרונות, אבל העיסקה לא התבצעה בגלל הדרישות הכספיות של ליון. כעת פורסם באנגליה ובספרד שחוץ מהתותחנים, גם אתלטיקו מדריד ובורוסיה דורטמונד רוצות את הצרפתי לעונה הבאה. ארסן ונגר כהרגלו פספס הדמנות לרכוש אותו כשליון רצתה עוד כסף, וכרגע מחירו עשוי להיות גבוה מדי עבור ארסנל. 

בדורטמונד רואים בלקאזט יורש לפייר-אמריק אובאמיאנג במקרה שהגאבונזי יעזוב את הקבוצה. כעת זה לא עומד על הפרק, אבל האפשרות שבקיץ ירצו אותו כמה מהגדולות קיימת. השוורצגלבן ידרשו 60 מיליון ליש"ט על החלוץ המצטיין ויהיה להם מספיק כסף להביא לו מחליף. 



צרפתי אחר יחליף אותו באתלטיקו? גרייזמן (Gettyimages)

 

גם באתלטיקו מדריד מתכוננים לאפשרות שאנטואן גרייזמן בכל זאת יעזוב בקיץ הקרוב למנצ'סטר יונייטד ושמו של לאקזט הועלה על ידי דייגו סימאונה כמחליף אפשרי למספר 7 של הקולצ'ונרוס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי