שודדים באים: שלבי הכרעה באלופות זועקים לשימוש בווידאו

וראטי
וראטי | AFP

האנשים והמשרוקית מרבים לטעות ברגעים הכי חשובים. אייטקין הקפיץ את בארסה לרמונטדה, קשאיי רק היה צריך ללבוש לבן ואפילו אתלטיקו נהנתה. זמן לשימוש ווידאו

(גודל טקסט)
ליגת האלופות היא אולי המפעל היוקרתי ביבשת אירופה, אך טעויות השיפוט בייחוד בשלבים המכריעים חרצו גורלות ואולי לא בצדק. אם רבים תהו לגבי השיפוט של דניס אייטקין ב-1:6 המדהים של ברצלונה על פאריס סן ז'רמן שהשלים רמונטדה, הגיע גם תורה של ריאל מדריד ליהנות.


ב-2:4 על באיירן בגומלין רבע הגמר, נהנו הבלאנקוס מטעויות של ויקטור קשאיי ההונגרי שאישר שער מעמדת נבדל של כריסטיאנו רונאלדו אשר קבע 2:2 ומשם ריאל לא עצרה. כמו כן, הרחיק השופט בצהוב שני את ארתורו וידאל, גם כן בהחלטה גבולית.


בגרמניה זעמו על המופע הלא מחמיא ולא מעט שחקני עבר ופרשנים ברחבי העולם גם הם נתנו דעתם בנושא. אז הנה לכם מבט לא מחמיא במיוחד על החלטות גבוליות.


#RMAFCBpic.twitter.com/LdznJ5WkJX

— Firas Echi (@FirasEchi) April 18, 2017



ברצלונה מטפסת בעזרת פנדלים מפוקפקים

נחזור לשמינית. הבלאוגרנה הגיעו אחרי 4:0 משפיל בבירת צרפת ועם סיכויים לא רבים לבצע מהפך בלתי יאמן. אחרי 0:2 מהיר, ניימאר קיבל כדור בדקה ה-50 מאנדרס אינייסטה וספק נתקל ברגל, ספק מעד מול תומאס מונייה. השופט דניס אייטקין הגרמני הורה על הנקודה וליאו מסי קבע 0:3 שהטריף את הקאמפ נואו.


החיוך מיד נמחק עם שער של אדינסון קבאני שצימק ל-3:1, אך אז הגיעו תשע דקות ושלושה שערים של הבלאוגרנה. אחרי שניימאר סובב באומנות את הרביעי, לואיס סוארס נתקל בטיאגו סילבה, השופט לא היסס והעניק פנדל. ניימאר דייק מול קווין טראפ וקבע 1:5 והפיח תקוות לשער הבלתי נשכח של סרג'י רוברטו.


אייטקין
אייטקין מככב בקאמפ נואו (AFP)


אתלטיקו מדריד מגיעה לאנגליה עם יתרון גבולי
לסטר הצנועה הגיעה לוויסנטה קלדרון כדי לעשות היסטוריה ועמדה לא רע מול החבורה של צ'ולו סימאונה. פריצה של אנטואן גרייזמן מכנף שמאל, הובילה לספק הכשלה של מארק אולברייטון שגם אם נעשתה, היתה מעט מחוץ לרחבה. פנדל הוענק לקולצ'ונרוס שהגיעו לאנגליה עם מקדמה וגרמו אפילו לקרייג שייקספיר הצנוע לכעוס.


ריאל נהנית משיפוט ביתי?
עוד אחד מאותם המשחקים הלא מחמיאים היה כמובן ב-2:4 של הבלאנקוס. זה החל בספק עבירה של ארתורו וידאל שזיכתה אותו בצהוב שני ואדום, כזה שגמר את הכוחות של האורחת. יחד עם זאת, גולת הכותרת היתה ה-2:2 של רונאלדו שקיבל כדור מסרחיו ראמוס וניצב מעבר לקו ההגנה. הקוון לא אותת לוויקטור קשאיי, השאר היסטוריה. אז האם לא הגיע הזמן לאמץ את הווידאו?


אנצ'לוטיאנצ'לוטי, לוחץ ידיים וזועם (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי