אמבפה מאושר מהניצחון על דורטמונד. פלקאו מעל מסי ורונאלדו

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

כוכב מונאקו יוצא בהצהרות אחרי ה-1:3 על הגרמנים באלופות, ז'רדים: "מייצגים מדינה שלמה". וגם: טוכל מאוכזב ופלקאו מעל מסי ורונאלדו

(גודל טקסט)
את עיקר העניין אולי ריכז המשחק בקאמפ נואו בין ברצלונה ליובנטוס, אבל כדורגל איכותי לא פחות ואולי אף יותר היה באצטדיון לואי השני במונאקו שם המארחת ניצחה 1:3 את בורוסיה דורטמונד ועלתה לחצי גמר ליגת האליפות (3:6 בסיכום שני המשחקים).

 

קיליאן אמבפה, שכבש שער חמישי בשבעה משחקים העונה בצ'מפיונס ונבחר למצטיין במשחק, אמר בסיום: "מה עוד אפשר לבקש יותר מאשר להיות בחצי הגמר? טוב, אני מניח שאנחנו יכולים להיות בגמר… אם לא היינו חושבים שאנחנו יכולים לעשות את זה, לא היינו עושים את זה. לא אכפת לי את מי נקבל בהגרלה. בחצי הגמר יש רק מועדונים ענקיים ולא נתחמק מאף אחד".




מאמן מונאקו לאונרדו ז'רדים הוסיף: "
כל השחקנים שיחקו ברמה גבוהה ואני מאוד שמח מהביצועים שלהם. אנחנו מייצגים מדינה שלמה. צרפת לא רגילה שקבוצות שלה מגיעות לשלב האלו של ליגת האלופות".

 

"התחלנו טוב עם כמה מהלכים מסוכנים שמצאנו בהם מקום ואז ספגנו שער בחוסר מזל וזה הרס קצת את האמונה שלנו", סיכם בעצב מאמן דורטמונד תומאס טוכל. בהמשך עשינו יותר מדי טעויות  ולא עמדנו במטרה שלנו. לא היינו מספיק טובים והביצועים שלנו לא הספיקו כדי לעלות שלב".


45 goals in 50 European games. Falcao's strike rate is spectacular! Find out how he compares to other strikers #UCLhttps://t.co/OxuFVqSF3p

— Champions League (@ChampionsLeague) April 19, 2017

רדאמל פלקאו רשם נתון מדהים. החלוץ הקולומביאני הגיע ל-45 שערים ב-50 משחקים באירופה, ממוצע של 0.90 שערים למשחק, יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה. ליאו מסי למשל כבר 97 ב-119 משחקים (0.83) וכריסטיאנו רונאלדו 103 ב-144 משחקים (0.72).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי