0:2 גדול ליובנטוס על מונאקו, צמד לגונסאלו היגוואין

היגוואין
היגוואין | AFP

הגברת הזקנה עשתה צעד משמעותי לעבר עוד גמר. ההגנה היעילה עצרה את ההתקפה הנוצצת של ז'רדים, הארגנטיני שוב פרע שטרות. יסתיים בהנפה?

(גודל טקסט)

יובנטוס השיגה הערב (רביעי) מקדמה חשובה לקראת גומלין חצי גמר ליגת האלופות. צמד של גונסאלו היגוואין עצר את המכונה של לאונרדו ז'רדים עם 0:2 בצרפת.


הקבוצה הצעירה והמוכשרת מהריביירה ניסתה בדקות הראשונות להציק לג'יאנלואיג'י בופון אך נתקלה בניסיון של האיטלקי הוותיק. ניסיון זה מה שהיה חסר לצרפתים כשמנגד התקפה יפה של יובה העניקה יתרון ראשון בדקה ה-29.



דיבאלה החל, דני אלבס המשיך בעקב וגונסאלו היגוואין היעיל נעץ ברשת של דניאל סובשיץ'. מאז המשחק השתנה, מונאקו כמעט ולא האמינה בעצמה ויובה שלטה בניסיון רק להעביר את הזמן.



בדקה ה-59 זה השתלם עם בישול נוסף של אלבס ודחיקה של היגוואין. 94 מיליון יורו? שווה בשביל להניף את גביע האלופות, לא?



ההגנה הטובה ביבשת שוב שמרה על רשת נקייה מול ההתקפה הנוצצת של מונאקו. הגברת הזקנה קרובה לניסיון שחזור בגמר האלופות כשהפעם כנראה ריאל תחכה לה שם ולא ברצלונה. תיקון עולם?



הרכבים
מונאקו: דניאל סובשיץ', פאביניו, ג'מרסון, קמיל גליק, ג'יבריל סידיבה, נביל דיראר, טימו בקאיוקו (ז'ואאו מוטיניו, 67), ברנרדו סילבה (אלמאמי טראורה, 81), תומאס למאר (ואלר ז'רמן, 67), רדאמל פלקאו, קיליאן אמבפה.


יובנטוס: ג'יאנלואיגי בופון, דני אלבס, אנדראה ברצאלי, לאונרדו בונוצ'י, ג'ורג'יו קייליני, אלכס סנדרו, מיראלם פיאניץ', קלאודיו מרקיזיו (תומאס רינקון, 81), פאולו דיבאלה, מריו מנדזו'וקיץ', גונסאלו היגוואין (חואן קואראדו, 77).


מהלך המשחק

דקה 12 – הזדמנות ראשונה למונאקו. בקאיוקו מצא את קיליאן אמפבה שמצא את עצמו חופשי בתוך הרחבה אבל החלוץ המבטיח נגח לידיים של בופון.


דקה 16 – שוב מונאקו, שוב אמבפה. דיראר הרים מימין, הכישרון הצעיר הסתנן ובעט מהאוויר, אך בופון הדף.


דקה 29 – 0:1 ליובנטוס. מהלך משולב של יובה שהחל בהורדה יפה של דיבאלה, נמשך בערב של דני אלבס להיגוואין והארגנטיני שלח מקרוב לרשת.




היגוואין כובש שער יקר (Gettyimages)



דקה 59 – זה כבר 0:2 ליובה.
דיבאלה חטף לבקאיוקו, העביר לדני אלבס שהקפיץ נהדר לעבר גונסאלו היגוואין והארגנטיני נעץ מקרוב את השני שלו ושל הגברת הזקנה.




יעיל באופן בלתי רגיל, היגוואין שוב במקום הנכון (Gettyimages)




בופון חוגג, מריח גמר? (Gettyiamges)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי