זידאן: לא נהיה פייבוריטים בגמר, הלב שלי הוא יובנטוס

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AFP

מאמן ריאל מדריד אחרי העפלה לגמר ליגת האלופות, שם יפגוש את הקבוצה בה עשה את הפריצה הגדולה כשחקן

(גודל טקסט)
 בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות ריאל מדריד השלימה הערב (רביעי) את העפלתה לגמר ליגת האלופות למרות הפסד 2:1 לאתלטיקו מדריד בוויסנטה קלדרון (2:4 בסיכום שני המשחקים). ריאל תנסה להיות הראשונה שזוכה פעמיים בליגת האלופות ברציפות, אך מולה ב-3 ביוני בקרדיף תעמוד יובנטוס, שהעיפה אותה בחצי גמר המפעל ב-2015.




מי שיהיה לו מפגש מרגש הוא מאמן ריאל זינדין זידאן, שיפגוש את יובנטוס, בה הגיע לגדולה בתור שחקן בשנות ה-90. המאמן הצרפתי החמיא לשחקניו: "יש לי קבוצה נהדרת עם שחקנים נהדרים".


היריבה בגמר: "ביליתי שם חמש שנים, זה המקום בו נעשיתי גבר. הלב שלי הוא יובנטוס. לשתי הקבוצות הגיע לעלות לגמר. יש ליובה שחקנים נהדרים".


המחצית הראשונה: "ידענו שנסבול ב-25 הדקות הראשונות. בדקה ה-30 נכנסנו למשחק ובחצי השני השתפרנו".


Cardiff here we come!! #HALAMADRIDpic.twitter.com/QqetlUOnwC

— Gareth Bale (@GarethBale11) May 10, 2017



מן העבר השני, אתלטיקו לא הצליחה להשלים קאמבק מדהים אחרי ה-3:0 במשחק הראשון. סאול הבקיע אמנם אחרי 12 דקות, וגם אנטואן גריזמן הוסיף פנדל כעבור שלוש דקות, אך פה הקולצ'ונרוס נעצרו. הסטטיסטיקה של סאול בשלבי הנוקאאוט היא מדהימה. הוא כבש גם בחצי הגמר בעונה שעברה מול באיירן מינכן, והעונה עשה זאת שלוש פעמים. בכל המקרים מדובר בשער הראשון במשחק. 


לגבי דייגו סימאונה, על פי הדיווחים אחת מהקבוצות בהן כיכב, אינטר, שפיטרה את מאמנה סטפנו פיולי, מעוניינת בשירותיו לעונה הבאה. מהדברים של צ'ולו בסיום ניתן לשער אולי כי הוא לא מתכוון ללכת: "נתנו הכל, כמו בכל השנים האחרונות. שיחקנו מול האלופה המכהנת. נלמד מהמשחק הזה ונשתפר", אמר הארגטיני, "מה שנותן לי מוטיבציה זה לקום בבוקר ולהתכונן למשחקים. השחקנים פה ממשיכים להתפתח". 



דייגו סימאונה. "נתנו את הכל" ׁׁׁ(AFPׂ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי