מסימיליאנו אלגרי: אנחנו צריכים לבוא עם גאווה ולב

מאסימיליאנו אלגרי
מאסימיליאנו אלגרי | AFP

מאמנה של יובנטוס לקראת גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד מחר ב-21:45. בופון: "זה יעניק לי שמחה עצומה לזכות בגילי בתואר הזה"

(גודל טקסט)

 יובנטוס מתכוננת לקראת גמר ליגת האלופות מחר (שבת) ב-21:45 מול ריאל מדריד בקרדיף ובשעות הערב המוקדמות ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המפגש בהשתתפותם של המאמן מסימיליאנו אלגרי, דני אלבס וג'יאנולואיג'י בופון, שעדיין לא זכה בגביע עם "האוזניים הגדולות".

"עשינו דרך ארוכה, ואנחנו הגענו לכאן כדי להביא את הגביע הביתה", אמר המאמן שהפסיד עם יובה בגמר של 2015 לברצלונה 3:1. "עם הקמפיין והניצחונות האמונה שלנו בעצמנו גדלה, כל מה שעברנו הכין אותנו לקראת מחר". ההכנה: "עבדנו במהלך השבוע כדי לנסות דברים חדשים. אנחנו מוכנים עכשיו".

בופון בן ה-39 התייחס לגמר כאמור גם הוא: "אנחנו מתוחים במידה הנכונה. אנחנו מרוכזים. יש לנו הרבה תשוקה לעשות משהו היסטורי. אנחנו מרגישים את התמיכה של האוהדים. האלמנט הזה של הקהל יכול לעזור לנו במפגשים קשים כמו מחר". האפשרות שיהיה הזוכה המבוגר ביותר בתואר: "זה יעניק לי שמחה אדירה. אין דבר יותר מספק מלהשיג משהו שעבדת קשה עבורו". 

על כריסטיאנו רונאלדו: "הוא מהווה דוגמה לכל אוהדי הספורט, צעירים ומבוגרים כאחד". היריבה: "היכולת שלה בגמרים לא חדשה לנו. זה יוכל להקל עליה במהלך המשחק, אבל זה לא יפר את האיזון". 

ג'יאנולואיג'י בופון (AFPׂ)
ג'יאנולואיג'י בופון (AFPׂ)


דני אלבס
, שזכה בתואר שלוש פעמים בעבר, דיבר גם הוא: "זה מיוחד מאוד לשחק בגמר שכל העולם עוצר כדי לצפות בו. לגבי ג'יאנולואיג'י בופון, לשחקן כמוהו מגיע לזכות. זה לא ישנה את הקריירה שלו יותר מדי אם יזכה בתואר, אבל זה בכל זאת יוסיף משהו". היריבה: "לנצח את ריאל עם יובה יהיה הדובדבן שבקצפת. לא בטוח שהיא פייבוריטית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי