"זידאן היסטורי, המשחק הטוב אי פעם של ריאל מדריד"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

העיתונים בספרד בטירוף מהזכייה של הבלאנקוס בליגת האלופות: "תמיד הולכים בראש המחנה". פרס: "זידאן יכול להישאר פה כל חייו", רונאלדו: "אחד הרגעים הגדולים בקריירה שלי". גם בברצלונה מחמיאים

(גודל טקסט)
ריאל מדריד כבשה את אירופה שנה שנייה ברציפות ועיתוני מדריד חוגגים הבוקר (ראשון) את ה-1:4 המרשים על יובנטוס בגמר בקרדיף. "אנחנו אוהבים את היוניברס", נכתב ב"מארקה" אחרי הזכייה ה-12 באליפות אירופה. לטענת פרשני העיתון הדור הנוכחי של הבלאנקוס יותיר את רישומו על הכדורגל העולמי עוד הרבה שנים. "ריאל היא ייחודית מרגע שנוסדה ועד עכשיו. הזכייה ההיסטורית שלה בשני תארים רצופים בצ'מפיונס מראה שהיא תמיד החלוצה שהולכת בראש המחנה".

 

בחשבון הטוויטר של העיתון הפופולרי עלה ציוץ של 12 הכותרות הראשיות בבוקר שאחרי הזכייה באלופות לאורך השנים והפרשנים קבעו שהקבוצה הנוכחית היא אחת הקבוצות הכי טובות שהיו לבלאנקוס בכל הזמנים. על איסקו נאמר: "הוא רשם את העונה הכי טובה בקריירה שלו ובקרוב יאריך את חוזהו בריאל". ב-40 השנה האחרונות רק ארבע קבוצות זכו פעמיים רצופות בגביע האירופי הבכיר – ריאל מדריד, ליברפול, מילאן ונוטינגהאם.


 

פלורנטינו פרס, שידוע כמפטר מאמנים סדרתי, יצא בהצהרה חסרת תקדים: "זינדין זידאן יכול להישאר כל חייו בריאל מדריד. הוא אומר שהוא לא בטוח בעתידו? הוא אומר את זה, כי הוא רוצה להוריד מעצמו את הלחץ. מאז שהגיע אלינו ב-2001 הוא העלה את הרף של הכישרון בריאל מדריד".

 

על כריסטיאנו רונאלדו: "אין מישהו ראוי ממנו לתואר מלך השערים. אין לי שום ספק שהוא יזכה שוב ב'כדור הזהב'". 


Las 12 portadas de MARCA de las 12 Champions del Real Madrid https://t.co/0fIgBzY3E1#UCLFinalpic.twitter.com/l9NnDaL8Vb

— MARCA (@marca) June 4, 2017

 

רכש ודה חאה: "דויד דה חאה שחקן של יונייטד, אבל לא יכול לומר לכם היכן יהיה בסוף הקיץ. אני לא מנבא עתידות. אין טעם לדבר כרגע על שמות שיגיעו".

 

על סרחיו ראמוס: "הוא מנהיג אמיתי ואיחד את כל השחקנים. רונאלדו והוא מנהיגים את הקבוצה ואנחנו אסירי תודה להם".


El Real Madrid empapeló el vestuario con fotos de la temporada para motivarse https://t.co/In14naF8a0#UCLFinalpic.twitter.com/zQvRge6uBr

— MARCA (@marca) June 4, 2017

 

הכוכב הגדול כריסטיאנו רונאלדו אמר: "לא מפתיע אותי שאני שיאן. התכוננתי לגמר הזה בצורה הכי טובה. המחצית השנייה שלנו הייתה המשחק הכי טוב ששיחקנו אי פעם. זה אחד הרגעים הגדולים בקריירה שלי. זידאן נתן לנו נאום חיובי לפני המשחק והבהיר עד כמה הוא מאמין בנו. אני מרגיש כמו ילד ויש לי מוטיבציה יותר מאי פעם".

 

איסקו הוסיף: "במחצית השנייה ראינו את ריאל מדריד הטובה ביותר העונה. יש לנו קבוצה חלומית וזה היה ערב בלתי נשכח. אם הייתי יודע בתחילת העונה שהיא תסתיים ככה הייתי חותם לכל החיים בריאל מדריד. לגבי חידוש החוזה שלי אני מחכה מריאל מדריד לסימן. אני מאושר שזכיתי באליפות אירופה שלישית בארבע השנים האחרונות. המחצית ראשונה הייתה לא קלה עבורנו".


Sergio Ramos.

Sublime defender. Shithouse trick getting a fellow pro sent off. No need at all.

— Stan Collymore (@StanCollymore) June 3, 2017

 

ב"אס" הופיע עם פוסטר ענק בשער בו נכתב: "התואר ה-12" ("לה דודצ'ימה"). רונאלדו נבחר לכוכב הערב ומצד שני גונסאלו היגוואין לנפילה. אפילו "מונדו דפורטיבו" הקטאלוני פרגן: "זידאן היסטורי", נכתב בכותרת הראשית. פרשני העיתון כתבו שהמאמן הצרפתי הצליח בגלל שכבש את חדר ההלבשה של הבלאנקוס.

 

בלי ביקורת אי אפשר. סרחיו ראמוס ספג הרבה ביקורות ברשתות החברתיות כולל שחקני עבר כמו סטן קולימור שזעמו על כך שעשה הצגה וגרם להרחקתו של חואן קוואדרדו. אלברו מוראטה הכחיש אחרי המשחק שהוא סגור במילאן ואמר: "לא יודע על כך כלום. אני קורא כמוכם בעיתונים".


La prensa mundial se rinde al Madrid y a Cristiano https://t.co/xqq4sDRytBpic.twitter.com/V2nXOGuZA3

— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) June 3, 2017

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי