רק רשת: רונאלדו השיק תוסף תזונה, מסי קנה מלון בוטיק

ליאו מסי
ליאו מסי | צילום יח"צ

כוכב ריאל מדריד עם מוצר חדש. וגם: הפרעוש פורץ בעולם העסקים, צפו בקעקוע החדש של דוסון, שחקני סעודיה ביזו דקת דומייה ועמית זנטי תפס סלפי עם רונאלדיניו

(גודל טקסט)

21:44 CR7 משיק תוסף תזונה חדש
כריסטיאנו רונאלדו לא נח. כוכב ריאל הינו הפרזנטור של ענקית תוספי המזון "הרבלייף" והיום השיק תוסף תזונה חדש על שמו בחשבון האינסטגרם. 




 

Your body is like a race car !! You need to fuel it right to keep performing at your best! #TrueToYourStory #sponsored

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



20:02 ליאו מסי רכש מלון

ליאו מסי כבר חושב על הרגע אחרי הפרישה: כוכב ברצלונה רכש בית מלון בפרבר של העיר הקטאלונית על חוף הים ושילם 30 מיליון יורו. במלון של הפרעוש שנקרא MIM יהיו 77 חדרים כולל חמש סוויטות קטנות ואחת גדולה. הבריכה ממוקמת על הגג ומשקיפה על הים. המחיר למי שמתעניין בין 250 ל-300 יורו ללילה. הסוויטה הגדולה שווה 1000 יורו.


ע
הבריכה שמשקיפה על הים ומי יודע אולי מסי יבוא לבקר 

המלון של ליאו מסי
המלון החדש של ליאו מסי

הלובי היוקרתי
הלובי במלון הבוטיק


19:54: מכבי תל אביב מחדשת מנויים לעונת 2017/18

מכבי תל אביב הודיעה על תחילת תקופת חידוש המנויים לעונת 2017/18 מיום ראשון הקרוב, ה-11 בחודש בשעה 19:00 באתר האינטרנט של 'לאן', ולמחרת בכל יתר נקודות המכירה. תקופת החידוש תסתיים ביום שישי, ה-23 בחודש בשעה 12:00. מכירת המנויים לקהל הרחב תחל ב-29 בחודש אם יישארו מקומות ועל בסיס מקום פנוי.


מחדשי המנויים יזכו למחיר מוזל, לכרטיס כניסה למשחק הבית בסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית וגם למשחק הבית בסיבוב השני. כמו כן קדימות ברכישת כרטיסים למשחקים נבחרים לאורך העונה וקבלת ניקוד מלא במשחקי החוץ על פי שיטת הניקוד החדשה. במקביל פורסמו המחירים למחדשי מנוי ולמחזיקי מנוי חדש.



ח




19:27: שון דוסון התחדש בקעקוע מיוחד
פורוורד מכבי ראשון לציון פינק את עצמו בקעקוע מיוחד עם הספרה אחת. האם שחקן האלופה מצהיר כוונות לקראת הפיינל פור?

 

"Optimism is the faith that leads to achievement. Nothing can be done without hope and confidence."

A post shared by Shawn Dawson (@shawnd8) on


 



17:30 – יוסי יאסקליינן הודיע על פרישה מכדורגל
בגיל 42, השוער הפיני הוותיק ששיחק בעונה האחרונה בוויגאן תולה את הנעליים. יאסקליינן אגב, שיתף פעולה עם טל בן חיים הבלם בבולטון, במדיה שיחק 15 עונות.


Bolton legend Jussi Jääskeläinen has announced his retirement from football at the age of 42 pic.twitter.com/Z5t94k9In1

— 101 Great Goals (@101greatgoals) June 8, 2017


17:00 – עמית זנטי עושה סלפי עם רונאלדיניו
קשר מכבי חיפה מנצל את פגרת הקיץ לטובת טיול בעיירת הנופש מיקונוס שביוון. בשעה האחרונה העלה לחשבון האינסטגרם סלפי עם אגדת הכדורגל וכוכב ברצלונה לשעבר, רונאלדיניו, לצד הכיתוב: "לוקח אותי תחת חסותו".



 

לוקח אותי תחת חסותו

A post shared by Amit Zenati (@amit_zenati) on


15:43 – סערה בפורטוגל- פורטו מאשימה את בנפיקה בשחיתות שופטים
דובר פורטו, פרנסיסקו מארקש,  דיבר היום בבית הדין של ההתאחדות ואמר: "עלינו על משהו שכדאי מאד לחקור אודותיו. אנחנו שמחים שהנושא ייחקר, כדי שהערך הספורטיבי יישמר. כרגע יש רק חשדות, וברגע שהדברים יתבהרו יותר נהיה יותר חכמים".
 



FC Porto – FC Porto diz que tem "mais material" contra o Benfica https://t.co/SrGeitN2Ag

— Diário Record (@Record_Portugal) June 8, 2017


15:10 – ערב הסעודית מבזה את הפיגוע במנצ'סטר
הנבחרת שיחקה מול אוסטרליה במוקדמות מונדיאל 2018, ולא היו מוכנים להשתתף בדקת הדומייה לזכר הנפגעים האוסטרלים בפיגוע באנגליה בתחילת המשחק.
 


Australia stand alone for minute's silence for Aussie victims of London terror attack. Saudi Arabia players refuse to be part of it. pic.twitter.com/3gCjMmwZV2

— talkingbaws (@talkingbaws) June 8, 2017

13:30 – בניו של קווין ואן אריק יגיעו לישראל כאלופי זוגות
ב-9 ליולי יחזור המתאבק האגדי לראשונה לזירה עם בניו רוס ומארשל, שזכו באליפות הזוגות של ארגון IWR, לקרב האחרון בהחלט בקריירה. רוס ומארשל הצעירים, נחשבים לדור העתיד של משפחת ההיאבקות המיתולוגית.



The IWR Tag Team Champions Marshall & Ross Von Erich stand tall after defeating the Arrow Club, now off to Israel! pic.twitter.com/lPSNNrZJFO

— Imperial Wrestling (@IWRevolution) June 5, 2017


12:45 – מכבי חיפה תחתים שחקן פיפ"א

מכבי חיפה אמנם לא רושמת הצלחות רבות על הדשא בשנים האחרונות, אך כעת נראה שהמועדון הירוק שואף להגיע להישגים בתחומים נוספים והודיע על הצטרפותו לעולם ה-eSports, בדומה למועדונים כמו פאריס סן ז'רמן, מנצ'סטר סיטי, אייאקס ורומא, במקביל להחתמת שחקן פיפ"א שייצג את מכבי חיפה בתחרויות ברחבי העולם.


בטורניר שנערך באחד הפאבים בעיר נבחר הזוכה שייצג את הירוקים בטורנירי פיפ"א ברחבי העולם. גם חלק משחקני הירוקים רועי קהת, מוחמד עוואד, איסמעיל ריאן, איתן וולבלום, איאד אבו עביד, עופרי ארד, יניב בריק ונטע לביא לקחו חלק בטורניר.






11:30 – פטריס אברה נהנה מהחופשה

מגן מארסיי בהווה ויובנטוס ומנצ'סטר יונייטד בעבר תיעד את עצמו מאכיל פילים באינסטגרם וכתב: "לא האמנתי שיום אחד אאכיל כל כך הרבה דמבואים, החיה היחידה שהאכלתי כילד היתה ג'וקים".


 

Good morning I will never think one day I will be able to feed many dumbo ❤️the only insect I was feeding when I was young was cockroaches I love this game ahahahah#ilovethisgame#blessed#elephant#mornings##goodvibes#love#lifestyle#bannanas#goodsoul#lucky#cockroaches

A post shared by Patrice Evra (@patrice.evra) on





10:30 – מקס קרוזה לא נח בפגרה
חלוץ ורדר ברמן מקס קרוזה לא נח בפגרה ומנצל אותה לטובת הקריירה הנוספת שלו כשחקן פוקר כשהוא לוקח חלק באליפות העולם בלאס וגאס. 


Meanwhile, Werder Bremen's Max Kruse starts his second World Series of Poker tournament in Las Vegas today… pic.twitter.com/UdgKIoeAiX

— FourFourTweet (@FourFourTweet) June 8, 2017


9:30 – "קרויף מתאים להחליף את פיטר בוס באייאקס"
פיטר בואבה מאמנה של אפלדורן ההולנדית מהליגה הרביעית שהיה בעבר שחקנה של אייאקס קרא בראיון בתקשורת ההולנדית למנות את ג'ורדי קרויף למאמן הקבוצה. לדבריו, קרויף הוא מחליף ראוי לפיטר בוס והוכיח את יכולתו כמאמן במכבי תל אביב כשאימן בה תקופה קצרה.


המאמן ששיחק מעל 200 משחקים כמגן באייאקס של שנות השמונים אמר עוד בראיון לסוכנות הידיעות אסושיאטד פרס: "ג'ורדי יודע שהמועדון ואנחנו (שחקני עבר בקבוצה) רוצים לראות את הקרויפים במועדון", הוסיף, והסביר למה קרויף מתאים לתפקיד: "הוא ראה איך בוס עובד במכבי תל אביב ובעצמו עמד על הקווים. אולי זה רק חלום, אבל צריך שתמיד יהיו חלומות".



ג'ורדי ובוס. מחליף ראוי? (אודי ציטיאט)


9:00 – עובדות שלא ידעתם על פיטר בוס
"בילד" הגרמני עשה היום הכרה מעמיקה יותר עם מאמנה החדש של בורוסיה דורטמונד וגילה עליו כמה פרטים שלא היו ידועים. בין העובדות העיתון חשף שבוס לא תכנן לעזוב את אייאקס ורק במארס האחרון רכש וילה מפוארת בפרבר ליד אמסטרדם ששוויה 1.8 מיליון יורו. כעת, הוא מחפש מקום מגורים בדורטמונד עם אישתו ג'ולין בת ה-36. שלושת ילדיו הבוגרים אגב, נשארו בהולנד. ואם כבר משפחה, למרות גילו (53) בוס כבר סבא.


בנוסף, הוא חובב ים מושבע. כשאימן במכבי תל אביב בילה שעות בחוף הים ואוהב גם לנפוש במקומות אקזוטיים כמו האיים הקריביים. לעומת זאת, הוא גם חובב סקי וידוע כגולש לא רע. בחורף כשהוא יכול הוא תמיד טס לאוסטריה לגלוש בהרים. את חלק מהחופשות אגב, הוא מבלה עם עוזרו פיטר קרוצן שהוא גם חברו הטוב ביותר ועבד לצידו גם בישראל.



לא תכנן לעזוב כל כך מהר. בוס (אייאקס רשמי)


בוס גם חובב מוזיקת רוק ידוע שאוהב ללכת להופעות לבוש בג'ינס ובצניעות. בנוסף, בניגוד לתומאס טוכל שהיה ידוע בחיבתו לג'ין וטוניק ולפני כל משחק היה שותה בשביל המזל, ההולנדי מעדיף בירה.


במישור המקצועי, המנטור העיקרי של בוס היה וים יאנסן ששיחק בנבחרת הולנד במונדיאלים 1974 ו-1978 וכיום בן 70. יאנסן המורה העיקרי לכדורגל של אקס מכבי תל אביב והנחיל לו יסודות. בנוסף, ידוע שבוס העריץ את יוהאן קרויף ואף היה נוסע לראות אימונים של לואיס ואן חאל.


8:30 – ניימאר ניסה להבקיע מהגג
כוכב ברצלונה ונבחרת ברזיל התארח בתוכנית של ג'ימי קימל וניסה להבקיע מגג של בניין לשער שעמד על הבניין ממול. האם הוא הצליח? צפו וגלו.


The great @NeymarJr attempts a terrifying roof-to-roof shot high over Hollywood Blvd! pic.twitter.com/VYuXVkptg5

— Jimmy Kimmel (@jimmykimmel) June 8, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי