פיקפורד הדף פנדל, 0:0 בין אנגליה לשבדיה

נבחרת אנגליה
נבחרת אנגליה | AFP

אליפות אירופה עד גיל 21 יצאה לדרך ובמשחק הפתיחה נפרדה זוכת הטורניר הקודם בתיקו מאופס מול האריות הצעירים. סלובקיה הפכה ל-1:2 על המארחת פולין

(גודל טקסט)
אליפות אירופה עד גיל 21 יצאה לדרך הערב (שישי) בפולין, אלא שדווקא משחק הפתיחה היה מנומנם בלשון המעטה והסתיים ב-0:0 חלש בין אלופת אירופה שבדיה לנבחרת אנגליה. המשחק המאוחר כבר היה טוב יותר, ובסיומו סלובקיה הפתיעה את המארחת פולין ונחלצה מפיגור בדרך ל-1:2.


רק לפני שישה ימים זכתה נבחרת אנגליה עד גיל 20 באליפות העולם בזכות 0:1 על ונצואלה, שהפתיעה והגיעה עד לגמר, אלא שבפתיחת אליפות אירופה עד גיל 21 האריות הצעירים אכזבו – וכמו השבדים שזכו בתחרות ב-2015 יצטרכו להסתפק בנקודה אחת בלבד ממשחק הפתיחה.


לנבחרת אנגליה סגל איכותי הרבה יותר, בין השאר פתחו בהרכב ניית'ן רדמונד וג'יימס וורד-פראוס מסאות'המפטון, לואיס בייקר מוויטסה, מייסון הולגייט מאברטון וכוכבים נוספים, אך את ההצגה גנב השוער ג'ורדן פיקפורד – שרק השבוע עזב את סנדרלנד וחתם באברטון תמורת כ-30 מיליון פאונד – שהדף פנדל רע של לינוס וואלקוויסט למרכז השער והיה האחראי לשמירה על חלוקת נקודות.


Worth every penny, @JPickford1! pic.twitter.com/HarPOzGMKs

— England (@England) June 16, 2017



לאליפות אירופה עד גיל 21 עלו 12 נבחרות, המחולקות לשלושה בתים של ארבע נבחרות בכל אחד, ואנגליה ושבדיה נמצאות באותו בית עם סלובקיה ועם המארחת פולין – שכאמור לעיל נפגשו גם הן הערב, וזה הסתיים ב-1:2 די דרמטי של הסלובקים על המארחים.




כבר בדקה הראשונה עלו המקומיים ל-0:1 הודות לשער של פרטיק ליפסקי, אך הסלובקים הגיבו במהרה ובדקה ה-20 היה זה מרטין ואליינט שקבע 1:1. המהפך הושלם בדקה ה-78, אז פבול ספרנקו השלים מהפך וקבע את תוצאת הסיום, 1:2 לסלובקיה על פולין. ביום שני הקרוב תפגוש אנגליה את נבחרת סלובקיה ואילו פולין תתמודד מול שבדיה.


Šafranko the Slovakia hero with late goal in Group A against hosts Poland. ⚽️#U21EURO#POLSVKpic.twitter.com/7SGJrtb1Nu

— UEFA U21 EURO (@UEFAUnder21) June 16, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי