ספרד מושלמת אחרי 0:1 על סרביה, פורטוגל הודחה

דניס סוארס
דניס סוארס | AFP

החבורה של סלדאס, שכבר הבטיחה מקום בחצי הגמר, נהנו משער של דניס סוארס (38). 2:4 של הפורטוגלים על מקדוניה לא הספיק להם. תמונת העולות תושלם מחר

(גודל טקסט)

 משחקי בית 2 ביורו הצעירות עד 21 ננעלו הערב (שישי) כשספרד שמרה על מאזן מושלם, בעוד פורטוגל פספסה את העלייה לחצי הגמר על חודו של שער אחד בלבד.

נבחרת ספרד, שכבר הבטיחה את עלייתה, בכל זאת העלתה את מאזנה ל-9 נקודות לאחר שגברה על סרביה 0:1 בבידישגוש משער של דניס סוארס (38). החבורה של אלברט סלדאס נהנתה גם מיתרון מספרי במהלך המשחק אחרי שאורוס דג'ורג'ביץ' הורחק (41).

במשחק השני שנערך בגדיניה הפורטוגולים הצליחו אמנם להשיג 2:4 מול מקדוניה, אך כאמור לא עלו.  אדגר לה (2), ברומה (22 ו-92) ודניאל פודנסה (57) כבשו לפורטוגל, כששערים של אניס בארדי (40) וקירה מרקוסקי (80) מנעו מהפורטוגלים בעצם את העלייה. דיוגו ז'וטה מפורטוגל הורחק (93).

 סלובקיה (הפרש שערים 3:6 לעומת 5:7 של פורטוגל) ככל הנראה תעלה לארבע הגדולות, אלא אם צ'כיה תנצח מחר את דנמרק (3:3) 0:3 ומעלה. אגב, במקרה שהצ'כים ינצחו 0:3 מה שיקבע זה כמות הצהובים והאדומים שכל נבחרת קיבלה, כשמי שהייתה הוגנת יותר תעלה לשלב הבא.  

דניאל פודנסה (AFPׂ)
דניאל פודנסה (AFP)

משחק נוסף מחר בבית 3, יפגיש את גרמניה הראשונה עם איטליה. ניצחון איטלקי בתוספת ניצחון צ'כי ייצור בית משולש של נבחרות עם 6 נקודות. במצב כזה מה שיכריע את המיקום בבית הוא הפרש השערים הפנימי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי