צפו בתקציר: הפועל באר שבע בסיבוב השלישי אחרי 2:3 על הונבד

אוגו
אוגו | אודי ציטיאט

צמד של וואקמה ושער של אוגו סידרו לברק בכר עליית שלב במוקדמות ליגת האלופות. השופט האיטלקי איפשר ליריבה לשחק ברוטאלי והתוצאה: שהר בבית חולים עם כתף פרוקה, קורהוט יצא מסוחרר וברדה מתח שריר

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ניצחה 2:3 בהונגריה את בודפשט הונבד, השלימה ניצחון כפול (אחרי 1:2 בטרנר) על היריבה ועלתה לסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות שם תפגוש את לודוגורץ הבולגרית, שהכניעה מצדה את ז'לגיריס וילנה.

צמד של טוני וואקמה ושער של ג'ון אוגו נתנו לברק בכר את הכרטיס המיוחל אבל האלופה יצאה מאצטדיון יוז'ף בוז'יק בשן ועין. השופט האיטלקי דוידה מאסה אפשר להונגרים שנקלעו לפיגור 2:0 מהיר לפרוק את כל התסכול שלהם במשחק פראי. בדקה ה-35 נתקל השוער גרוף בפראות בשהר שנחת לא טוב על הקרקע.

הכתף של חלוץ באר שבע יצאה ממקומה והוא פונה נאנק מכאבים לבית חולים. אחר כך הגיע תורם של מיחאי קורהוט ואליניב ברדה לסבול מתיקולים קשים ללא תגובת האיטלקי וגם הם סיימו את המשחק על הספסל. וגם מאור מליקסון סבל מנחת רגלם של ההונגרים כשבאראט, לוחם WWE בשעות הפנאי, קיבל את הצהוב שלו רק בדקה ה-90.


הגיעו לתמוך גם בהונגריה. אוהדי הפועל באר שבע (מאיר אבן חיים, בודפשט)

גם שחקן העבר, אורן סגרון, הגיע לתמוך (מאיר אבן חיים, בודפשט)

באר שבע הלמה בהגנה הגרועה של הונגרים פעמיים ב-16 הדקות הראשונות עם הרשתות קלות של אוגו ושל וואקמה. האלופה הורידה הילוך, ההונגרים נראו חסרי אונים אבל אז בן ביטון ביצע עבירה טיפשית ברחבה ודוידה לנזפאמה צימק ל-2:1.

במחצית השנייה היו יותר עבירות מפאסים מדויקים אבל איכשהוא באראט השווה במספרת ל-2:2 ועורר דאגה אצל בכר. כאן כבר נמאס לוואקמה ובמבצע אישי אופייני קבע את תוצאת המשחק.

הרכבים
הפועל באר שבע: גיא חיימוב, בן ביטון, שיר צדק, מיגל ויטור, מיחאי קורהוט (מתן אוחיון 56), מיכאל אוחנה, דן איינבינדר, ג'ון אוגו, מאור מליקסון, בן שהר (אליניב ברדה 35, מוחמד גאדיר 63), טוני וואקמה.

בודפשט הונבד: דויד גרוף, זולט לאשקו, דויד בובאל, ג'ורג'ה קאמבר, בוטונד באראט, דניאל גזדאג, איבן לובריץ', גורגו נאגי, זולט פלשקיי (קדימה קבנגו 34), דוידה לנזפאמה, מרטון אפל.


אירוניה ביציעים. אין הונגרים, יש 200 ישראלים והתוצאה – חצי משחק בית (אודי ציטיאט, הונגריה)


מהלך המשחק
דקה 5 – בלבול בהגנת הונבד אבל שהר בתוך רחבת החמש נתקל בשוער במקום לגלגל פנימה. איזו החמצה!

דקה 12, 0:1 לבאר שבע – עוד התקפה של באר שבע מול האין הגנה של הונבד הסתיימה בבעיטה של שהר מול שער חשוף לקורה. למזלו של החלוץ המחמיץ אוגו השתלט על הריבאונד ושלח את הכדור שטוח ופנימה.


שחקני באר שבע חוגגים. במשחק אימון יותר קשה לכבוש (מאיר אבן חיים, הונגריה)


דקה 16, 0:2 –
ההפקרות נמשכת והפעם וואקמה חדר לרחבה ובעט באין מפריע בחצי גובה פנימה.

דקה 35 – מכה לבאר שבע. ההונגרים המתסוכלים שיחקו בפראות מאז ה-2:0 ושהר נפל קורבן לאחת הכניסות האלה ויצא כשהוא נאנק מכאבים עם חשש לפריקת הכתף. ברדה נכנס במקומו. מאוחר יותר פונה החלוץ לבית חולים כדי לעבור צילום ולשלול שבר.


שהר מפונה לבית חולים. רק שירגיש טוב (מאיר אבן חיים, הונגריה)

שהר נאנק מכאבים. המשחק הברוטאלי של ההונגרים עבר ללא תגובת השופט האיטלקי (מאיר אבן חיים, הונגריה)

דקה 44 – בודפשט הונבד ניצלה את הורדת ההילוך של באר שבע והחלה לתקוף אבל חוסר המחץ ניכר בכל פעולה התקפית.

דקה 45, 2:1 – עבירה מיותרת לחלוטין אפילו מטופשת של בן ביטון שדרך על רגלו של לנזפאמה בתוך הרחבה. האיטלקי עצמו הלך לבעוט את הפנדל ודייק.

דקה 55 – קורהוט יצא אחרי שהתלונן על סחרחורות כתוצאה ממכה חזקה שספג בראשו. ההונגרים ממשיכים לכסח ללא תגובות השופט האיטלקי. מתן אוחיון נכנס במקומו.


בכר. שחקני  הונבד מדללים לו את הסגל (מאיר אבן חיים, הונגריה)

דקה 63 – ההונגרים ממשיכים להשתולל ושחקני באר שבע לסבול. הפעם הגיע תורו של ברדה להתלונן על מכה שספג ללא תגובת השופט ועל שריר מתוח. בכר לא לקח סיכונים וגאדיר נכנס.


ברדה. רק נכנס וכבר נפצע (מאיר אבן חיים, הונגריה)

דקה 73, 2:2 – שוב שער מטופש ברשת של חיימוב. כדור חופשי הוגבה לרחבה ובאראט התרומם למספרת בתוך רחבת החמש, איש לא הפריע לו והוא סיים עם כדור ברשת.


אוחנה מנסה לשמור על הרגליים. ההונגרים היו צריכים לצאת עם שני אדומים לפחות (אודי ציטיאט, הונגריה)

דקה 75 – באר שבע הגביה עם כדור עומק לגאדיר אבל החלוץ בעט לגופו של גרוף במקום לפינה הרחוקה.

דקה 81 – מליקסון בכדור חופשי מסובב מ-20 מ' סחט הצלה יפה מגרוף והכדור הלך לקרן לא מנוצלת.


עברו בשלום מרחץ הונגרי. באר שבע בסיבוב הבא (אודי ציטיאט הונגריה)


דקה 84, 2:3 לבאר שבע –
וואקמה בפריצה סולנית ממרכז המגרש חדר לרחבה ובעט לפינה הנגדית של גרוף כדי להרגיע את בכר ולהעלות את האלופה לשלב הבא. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי