מונאקו יצאה למלחמה נגד מועדונים "חשובים" שפנו לאמבפה

אמבפה
אמבפה | AFP

הקבוצה מהנסיכות הצרפתית פרסמה הודעה רשמית בה נכתב: "מועדונים בכירים באירופה פנו לשחקן ומשפחתו, והמועדון שוקל לפנות לפיפ"א". כנראה מדובר בריאל ופ.ס.ז'

(גודל טקסט)
קיליאן אמבפה הוא עדיין שחקן מונאקו, למרות שהוא אחד השמות החמים בחלון העברות של הקיץ. היום (חמישי) קבוצתו של החלוץ הכריזה מלחמה נגד המועדונים שפנו לשחקן.


מונאקו הוציאה הודעה רשמית באתר הרשמי של המועדון, בה נכתב: "אנו מצרים על התנהגות מועדונים 'חשובים' בכדורגל האירופי, שפונים לשחקן ולפמלייתו ללא אישור המועדון".



המועדון הצרפתי הזהיר: "אנחנו מזכירים לאותם מועדונים שמעשים אלו מפרים את חוקי ההתאחדות הצרפתית לכדורגל ופיפ"א. כדי לשים לכך סוף אנו שוקלים להתלונן בהתאחדות הצרפתית ופיפ"א נגד אותם מועדונים".


כוונתה של מונאקו היא ככל הנראה לריאל מדריד ופריס סן ז'רמן, שהוזכרו כמי ששוחחו עם השחקן ומשפחתו. מי שלא מעורבת בפרשיה היא ארסנל, שלפי הדיווחים גם כן פנתה לאמבפה אך ארסן ונגר הכחיש זאת כשאמר בשבוע שעבר: "לא הגשנו הצעה על אמבפה". 

[COMMUNIQUÉ] L'AS Monaco réagit aux approches directes faites par des clubs à @KMbappe sans en avoir l'autorisationhttps://t.co/6r9B4tosnX

— AS Monaco (@AS_Monaco) July 20, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי