לודוגורץ נחתה בישראל: "יכולנו לקבל הגרלה קשה מב"ש"

לודוגורץ
לודוגורץ | AFP

אלופת בולגריה הגיעה לישראל במטוס באדיבות הממשלה, המאמן אמר לקראת המפגש במוקדמות האלופות: "הם משחקים כדורגל יפה ומאורגן". הקפטן דיאקוב: "תלוי בנו"

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)

 לודוגורץ נחתה בישראל לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע מחרתיים במוקדמות ליגת האלופות (רביעי, 20:00 בספורטHD1). ההרגשה במועדון הבולגרי היא שאפשר לעבור את אלופת ישראל, אך למרות זאת חבר הנהלת הקבוצה, אנגל פטרישב, אמר לעיתונאים עוד בבולגריה שמדובר במשימה לא קלה: "אני מעריך את הסיכויים ב-50 אחוז לכל קבוצה. הפועל באר שבע צברה הרבה ניסיון בגביעי אירופה בשנים האחרונות. הם משחקים בקביעות באירופה, אבל אני חושב שקיבלנו הגרלה הפחות קשה ממה שאפשר היה לקבל".

הבולגרים גייסו את שר הספורט בממשלת בולגריה, קראסן קארלב, כדי לגייס לעצמם מטוס חכור והם יטוסו במטוס ששייך לממשלת בולגריה. "אנחנו יודעים שזו עונת הטיסות הבוערת כרגע. ברגע שידענו שמדובר בהפועל באר שבע ביקשנו בתוך זמן קצר למצוא מטוס והוא עשה את כל המאמצים. חשוב מאוד שנתאקלם לחום הגדול בבאר שבע".

מאמן לודוגורץ, גיאורגי דרמג'דייב, אמר: "למדנו מצוין את הפועל באר שבע ואיך היא משחקת. יש לנו טיסה ארוכה יחסית, אבל אנחנו צריכים להיות מוכנים לזה. אני מעריך שצפויים לנו משחקים קשים מאוד, אבל נעשה הכל כדי לבטא את עצמנו הכי טוב שאפשר על כר הדשא. אני יכול להחמיא להפועל באר שבע – היא משחקת כדורגל יפה, מאורגן ודומה מאוד לשלנו, אבל אנחנו צריכים לכפות את המשחק שלנו עליהם. השחקנים שלי מרגישים מצוין והאווירה אצלנו חיובית וזה מדד להצלחה".


וואקמה ואוגו. הבולגרים לא מזלזלים, אבל גם לא נבהלים (אודי ציטיאט)

גם המאמן החמיא לממשלת בולגריה: "אנחנו טסים במטוס ממשלתי וזה אומר שלמדינה חשוב שהכדורגל שלנו יצליח באירופה". המאמן לקח איתו בסגל שני שחקנים צעירים, את קפטן הקבוצה השנייה של המועדון הבלם וינטיסלב קרצ'ב בן ה-20 וארל דוסט קשר בולגרי בן 19.

הקפטן סבטוסלב דיאקוב הוסיף: "הפועל באר שבע יריבה חזקה ואסור לנו להסתמך על המזל. אנחנו מתחילים להיכנס לכושר וזה נהדר. הלחץ גדול ויש סגל רחב, המשחק תלוי בנו. היריבה חזקה, אבל אנחנו יותר טובים ולא נבגוד בסגנון שלנו. נשחק איך שאנחנו רגילים, נחזיק בכדור ונתקוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי