ברק בכר אישר: ברדה צפוי להיות בסגל ללודוגורץ

ברק בכר
ברק בכר | מאיר אבן חיים

מאמן הפועל באר שבע מוכן לאלופת בולגריה (רביעי, 20:00, ספורט1): "לא עולים כדי להתבטל". פקהארט התאמן, לא ברור אם ייכלל בסגל. הבולגרים חוששים מהחום

(גודל טקסט)
אחרי שעברה את בודפשט הונבד בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, נערכת הפועל באר שבע ליריבה ברמה עוד יותר גבוהה בדמות אלופת בולגריה לודוגורץ. הבולגרים כבר הגיעו פעמיים בתולדותיהם לשלב הבתים של המפעל היוקרתי, ונחושים לא למעוד מחר (רביעי ב-20:00, שידור ישיר בספורט1) באצטדיון טרנר, הצפוי להיות מלא.


מאמן האלופה, ברק בכר, דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק וסיפר על יחסי הכוחות לאור הפציעות: "אנחנו משחקים נגד קבוצה מאוד חזקה שיש לה ניסיון באירופה ושיחקה בליגת האלופות. כשעולים על המגרש אפשר לאזן את יחסי הכוחות. נקווה לעשות משחק טוב ונעשה הכל כדי לספק את הקהל".



אנדרדוג: "אין דבר כזה, מה שיהיה יהיה. באף משחק לא עולים כדי להתבטל ונקווה לעשות הכי טוב מחר".


ברק בכר. לא בא להתבטל
ברק בכר. לא בא להתבטל (דני מרון)


בעיה מנטלית: "כל משחק לגופו. ברגע שאתה מוביל בחוץ 0:2 אתה מרגיש בטוח בעצמך ומוריד את הרגל מהגז. היו דברים טובים ופחות טובים נגד הונבד ואנחנו יודעים שאחנחנו צריכים להשתפר".


ברדה: "אליניב ברדה עשה אימון ואמור להיות בסגל, אבל את זה נדע אחרי אימון הערב. אנחנו מתכוננים כמו לפני כל משחק. כבר בלילה אחרי הונבד התחלנו להתכונן. נהיה מוכנים פיקס למשחק הזה".


גאדיר: "שמח שצירפנו חלוץ שרצינו, אבל נתעסק במשחק מחר. מוחמד גאדיר? הוא ישחק, אבל חוץ ממנו יש עוד עשרה שחקנים על הדשא".


הבלם שיר צדק הוסיף: "לא אכפת לי כמה נספוג העיקר שנעלה שלב. העיקר שנשים את הדגש על מה שצריך לשפר. אנחנו צריכים להיות יותר שקטים עם הכדור. נמשיך לתת הכל כדי להיות יותר טובים".



בכר עם צדק. מכירים את הבולגרים

בכר עם צדק. מכירים את הבולגרים (דני מרון)


על היריבה: "שלחו לנו סרטונים, מתכוננים וכל אחד עושה הכנה אישית. אני מכיר את כולם שם בשמות ובמספרים".


לחץ: "תמיד יש לחץ מי שאין לו לחץ לא נמצא במקצוע הנכון. אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים במשך 90 הדקות. אני מקווה שכבר מחר יראו את זה ונראה קבוצה דינמית כל המשחק".


גאדיר יפתח, הבולגרים חוששים מהחום

האלופה ערכה את האימון המסכם. ברגע האחרון את צורף לאימון חלוץ הרכש הצ'כי, תומאש פקהארט, שהספיק לחזור מסידורים מעבר לים. פקהארט עדיין לא מתואם עם חבריו החדשים, וכושרו אינו ידוע, מה שמקטין את סיכוייו להיות בסגל. בצל מכת הפציעות צפויים מספר שינויים לעומת ההרכב שהכניע בשבוע שעבר את בודפשט הונבד. מוחמד גדיר, החלוץ הטבעי היחיד שכשיר, צפוי לפתוח במקום בן שהר הפצוע.


איסק קואנקה (נקע בקרסול) וניב זריהן (מתיחה) ייעדרו. מול העדיפות התיאורטית של הבולגרים, צפוי בכר להציב מערך זהיר, ולהחזיר את מהראן ראדי להרכב. מיכאל אוחנה, שהצטיין בבודפשט, יירד כנראה לספסל. דור אלו ואורן ביטון, שהיו מחוץ לסגל בסיבוב המוקדמות השני, מקווים להירשם בטופס למשחק.



פקהארט, לא ברור אם יהיה בסגל (דני מרון)



סגל חסר, שחקני באר שבע באימון (דני מרון)


הבולגרים הקדימו לנחות בארץ והתמקמו מיום שני בבית המלון בבירת הנגב. על המטוס שהועמד לרשותם באדיבות ממשלת בולגריה, עלו שישה עיתונאים וכמה עשרות אוהדים. יותר מוואקמה, אוגו ומליקסון, מוטרדים האורחים מתנאי מזג האוויר. "אנחנו לא רגילים לשחק בטמפרטורות של 32 מעלות, וזה החשש הכי גדול שלנו", אמר אחד הכתבים שליוו את לודוגורץ לנגב.


הרכב משוער: גיא חיימוב, בן ביטון, מיגל ויטור, שיר צדק, מיהאי קורהוט, ג'ון אוגו, דן איינבינדר, מהראן ראדי, מאור מליקסון, טוני וואקמה, מוחמד גאדיר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי