סגן נשיא מונאקו: אנחנו במו"מ להארכת חוזהו של קיליאן אמבפה

אמבפה
אמבפה | AFP

ואדים ואסילייב דחה את השמועות על מעבר של הכוכב הצעיר לריאל מדריד: "מבטיח שאין סיכום עם שום קבוצה". על ניימאר: "יהיה יפה אם הוא יגיע לליגה הצרפתית"

(גודל טקסט)
מונאקו קיימה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת תחילת העונה. סגן הנשיא, ואדים ואסילייב, התייחס לשמועות לפיהן קיליאן אמבפה סגור עקרונית בריאל מדריד: "אני יכול להבטיח לכם שאין שום סיכום עם אף קבוצה לגבי אמבפה. בדיוק ההיפך. אנחנו במו"מ עם השחקן כדי להאריך את חוזהו".


ואסילייב גם התייחס לידיעות שניימאר אמור לעבור לפאריס סן ז'רמן ואמר שהוא תומך בהעברה: "זה יהיה דבר יפה אם שחקן כמו ניימאר ישחק בליגה הצרפתית. ברור שיהיה לנו קשה להתמודד על אליפות נוספת. אנחנו לא פייבוריטים בעונה הקרובה".


"כמו בכל שנה מונאקו תתבסס על שילוב של צעירים ומנוסים", המשיך סגן הנשיא. "הרכש שלנו מתאים למדיניות. אנחנו רוכשים צעירים שיש להם עדיין אפשרות גדולה להתפתח". ברשתות החברתיות מיהרו להגיב בספקנות לדבריו של סגן הנשיא נוכח המכירות הרבות של הקבוצה הקיץ שמכרה שחקנים ב-173 מיליון יורו.


יורי טילמנס, הרכש הכי נוצץ מאנדרלכט, שקבוצות רבות רצו לשים עליו את היד דיבר אף הוא: "בשנה שעברה מונאקו עשתה הישג ענק. נצטרך לנסות לעמוד ברמה הזאת, יאניק קארסקו ששיחק במונאקו אמר לי שאני הולך ליהנות מהקבוצה הזאת". סאוליו מייטה, הקשר שנרכש ממץ, אמר: "מה שמונאקו עשתה בשנה שעברה מדהים בכל קנה מידה. זה מועדון ענק".


השוער הוותיק דייגו בנאליו, שהגיע מוולפסבורג, הוסיף: "אחרי עשר שנים בבונדסליגה רציתי לחוות איך זה לשחק בליגה חדשה. הליגה הצרפתית קשה מאוד. ההתרשמות הראשונית שלי מצוינת. אני מקווה להיות בכושר ולשרת את הקבוצה כשהיא תרצה בי".


V.Vasilyev : « Mbappé ? Je vous assure qu'il n'y aucun accord avec un club. » #Recrues2017pic.twitter.com/5cUiHweZgW

— AS Monaco (@AS_Monaco) July 26, 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי