הבולגרים בהלם: "ליל בלהות, לודוגורץ התמוטטה בבירת הנגב"

שחקני לודוגורץ
שחקני לודוגורץ | דני מרון

במדינה הופתעו מה-2:0 להפועל באר שבע: "ליגת האלופות עכשיו היא כמו רוח רפאים". חבר הנהלת הקבוצה דווקא אופטימי: "אנחנו צריכים לנקום בהם", המאמן: "לא ניסינו לפצוע את מליקסון". צפו בתקציר

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)

כלי התקשורת של בולגריה היו בהלם מה-2:0 של לודוגורץ אמש (רביעי) להפועל באר שבע והביעו פסימיות לקראת הגומלין. "ליל בלהות ללודוגורץ", נכתב ב"טופ ספורט" הבולגרי: "באר שבע לקחה מקדמה מלודוגורץ בדרך לשלב הבא. לודוגורץ התמוטטה בבירת הנגב. התוצאה הרחיקה משמעותית את אלופת בולגריה מהפלייאוף".

הפרשנים המקומיים העבירו ביקורת קשה על השחקנים ובמיוחד על המאמן גיאורגי דמנדז'ייב. "באר שבע הייתה מסוכנת ומאורגת יותר. העליונות שלה התבטאה בשער אחד בכל מחצית". באתר "ספורט לייב" נכתב: "כרגע ליגת האלופות עבור לודוגורץ היא כמו רוח רפאים. סיכוייה לעלות מינימליים".

המאמן גיאורגי דמנדז'ייב אמר בסיום: "דווקא שיחקנו טוב, אבל ספגנו שני שערים ולכן הפסדנו. כרגע היתרון של באר שבע, אבל זה המשחק הראשון ונצטרך לעשות את העבודה במשחק השני. היו לנו צ'אנסים לכבוש ולא ניצלנו אותם. שער אחד משנה הכל, שניים עוד יותר. עדיין הייתי אומר שהסיכויים 50 אחוז לכל קבוצה כמו שאמרתי במשחק הראשון. לא הרמנו ידיים. נתכונן טוב לגומלין".

לשאלה אם הבולגרים הגיעו זחוחים למשחק ענה: "לא באנו נינוחים. כמו שאמרתי לפני המשחק למדנו את היריבה והערכנו אותה". לשאלה אם הוא לא חושב ששחקניו נכנסו יותר מדי במאור מליקסון ענה: "למדנו את היריבה וידענו שיש לה מספר שחקנים חשובים ומליקסון אחד מהם. ברור שרצינו לשמור עליהם, אבל לא לפצוע אותם". על טוני וואקמה: "ידענו מראש שהוא שחקן טוב. הוא לא הפתיע אותנו. נצטרך להיזהר בגומלין בגלל שלבאר שבע שחקנים מהירים".

שחקני לודוגורץ מאוכזבים (דני מרון)
שחקני לודוגורץ מאוכזבים (דני מרון)

האתר "גונג" הכתיר את ההפסד לבאר שבע מסובך, אבל ציטט את חבר הנהלת לודוגורץ, אנגל פטרישב, ששיגר אזהרה להפועל ב"ש: "שאף אחד לא יימחק את הסיכויים שלנו לעלות. המשחקים שלנו משוגעים אז אנחנו צריכים לקום מהקרשים ולנקום בבאר שבע. אני מצפה שחדר ההלבשה שלנו יקח את עצמו בידיים ויתעלה על עצמו בגומלין. המזל בבאר שבע לא היה לצידנו. עם קצת יותר מזל יכולנו לצאת עם 2:2 מהמשחק. אני מאמין בבחורים".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי