צפו בתקציר: ארסנל הביסה 2:5 את בנפיקה, צמד לוולקוט

אוליביה ז'ירו
אוליביה ז'ירו | צילום: AFP

האנגלי הרשים בחצי גמר גביע האמירויות מול הפורטוגלים. סאלביו (עצמי) ז'ירו ואיוובי השלימו. התותחנים יפגשו בגמר את סביליה, שגברה 0:1 על לייפציג מפנדל של בן יידר. ונגר: "כמובן שאלכסיס סאנצ'ס נשאר"

(גודל טקסט)

ארסנל הביסה הערב (שבת) 2:5 את בנפיקה ליסבון בחצי גמר גביע האמירויות ותפגוש מחר (ראשון, 18:20, שידור ישיר בספורטHD1) את סביליה בגמר שייערך באצטדיונה הביתי, אצטדיון האמירויות.

הפורטוגלים אמנם עלו ראשונים ליתרון בדקה ה-11 משער של פרנקו סרבי, אבל בדקה ה-24 תיאו וולקוט השווה לתותחנים מבישול של הרכש החדש סיאד קולשינאץ. שמונה דקות אחר כך האנגלי השלים צמד וקבע 1:2 ומהפך, אבל אדוארדו סאלביו קבע 2:2 בדקה ה-39 והוריד את הקבוצות להפסקה בשיוויון.

בדקה ה-52 ליסנדרו לופס כבש שער עצמי שהחזיר את היתרון לתותחנים. בדקה ה-64 אוליביה ז'ירו כבר הפך את זה ל-2:4, ושש דקות אחר כך בישל לאלכס איוובי את ה-2:5 שחתם את תוצאת המשחק.


וולקוט. צמד במחצית הראשונה (AFP)

לאחר המשחק התייצב ארסן ונגר לשאלות העיתונאים וכמובן התבקש לדבר על עתידו של אלכסיס סאנצ'ס, הכוכב הגדול שאור היה לשוב מחר לאימונים אך הודיע על מחלה: "שוחחתי איתו, הוא חולה ויחזור לאימונים בהקדם האפשרי. כמובן שהוא נשאר".

בחצי הגמר הראשון שנערך מוקדם יותר, גברה סביליה 0:1 על סגנית אלופת גרמניה ר.ב. לייפציג מפנדל מוצלח של וויסאם בן יידר בדקה ה-35. האנדלוסים כאמור, יפגשו מחר בגמר את ארסנל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי