הפועל באר שבע מול מאריבור בפלייאוף ליגת האלופות

ליגת האלופות
ליגת האלופות | טוויטר

אלופת ישראל הוגרלה נגד הקבוצה הסלובנית בשלב המוקדמות האחרון לפני הבתים בצ'מפיונס. המשחק הראשון בטרנר ב-16 באוגוסט, הגומלין שישה ימים לאחר מכן ב-22 באוגוסט. בכר: "רוצים להגשים את החלום"

(גודל טקסט)

אחרי ההעפלה הדרמטית על חשבונה של לודוגורץ, הפועל באר שבע הוגרלה היום (שישי) מול מאריבור הסלובנית ומרואן קבהא במשרדי אופ"א בניון שבשווייץ בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות.


המשחק הראשון יתקיים בטרנר ב-16 באוגוסט והגומלין בסלובניה כעבור שבוע ב-22 באוגוסט. המנצחת תזכה בכרטיס הנחשק לשלב הבתים של המפעל היוקרתי ביבשת.




מאמן הפועל ב"ש ברק בכר אמר: "כל קבוצה שהגיעה לשלב הזה היא קבוצה שעשתה זאת בזכות. אם אנחנו רוצים להגשים את החלומות שלנו והמטרות שלנו, אנחנו צריכים לבוא לצמד המשחקים הזה מאוד, מאוד מרוכזים, ללמוד את מאריבור בצורה יסודית מאוד וכל אחד בקבוצה שלנו יצטרך להביא מעצמו הכל".


בשורות האלופה הביעו שביעות רצון מתוצאות ההגרלה. מאריבור נתפסת כיריבה הנוחה ביותר מבין היריבות האופציונליות האחרות שהיו, כזאת שאפשר לעבור בדרך להגשמת חלום ליגת האלופות.


שחקני הפועל באר שבע. בדרך לבתים (אודי ציטיאט)

שחקני הפועל באר שבע. בדרך לבתים (אודי ציטיאט)


הכירו את היריבה
אולי היריבה הכי נוחה שהפועל באר שבע יכולה הייתה לפגוש, אבל בהחלט מדובר קבוצה מנוסה שעברה את אלופת איסלנד ויש לה גם ניסיון בשלב הבתים של האלופות. מלבד מרואן קבהא ששמו קושר לאלופה הישראלית אפשר למצוא בסגל את לוקה זאהוביץ', בנו של כוכב העבר הסלובני זלטקו שמשמש כמנהל המקצועי של הקבוצה. הברזילאי מרקוס טבארס נחשב לכוכב הגדול של הקבוצה אותה מאמן דרקו מילאניץ', בלם העבר של פרטיזן ונבחרת סלובניה. הוא אימן בקובצה חמש עונות בעבר לפני שיצא לתקופה בשטורם גראץ ובלידס.


קבהא ושחקני מאריבור חוגגים. הפועל ב
קבהא ושחקני מאריבור חוגגים. הפועל ב"ש מחכה (מאריבור, האתר הרשמי)

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי