סלליך: "הפועל באר שבע צריכה לחשוש מהתקפת מאריבור"

סינטיאהו סלליך
סינטיאהו סלליך | Gettyimages

הקשר שנפרד מאלופת סלובניה לאחר שלוש שנים התראיין ב-103FM וסיפר על יריבת האדומים בקרב על ליגת האלופות: "הפערים לא גדולים. בארץ הם היו מתמודדים על התואר". האזינו

(גודל טקסט)

 אם יש שחקן שמכיר את מאריבור היטב, מדובר כידוע ביריבה של הפועל באר שבע על הזכות להשתתף בשלב הבתים של ליגת האליפות, הוא לא אחר מאשר סינטיאהו סלליך, הקשר שסיים חוזה בסלובניה ונפרד מהאלופה המקומית אחרי שלוש שנים.



בראיון לתכנית הספורט של 103FM סיפר סלליך על האקסית והיריבה שמולה ב"ש הולכת להתמודד: "מדובר במועדון הכי מצליח בסלובניה, עם דומיננטיות ושליטה בלעדית על הליגה. זה מועדון שבשבע השנים האחרונות הגיע לליגת האלופות ושלוש פעמים ברציפות לליגה האירופית, כך שיש למאריבור ניסיון רב באירופה. להגיע מסלובניה, מדינה כל כך קטנה, להצלחות באירופית ולבתים של האלופות זה משהו שהרבה קבוצות היו רוצות להשיג. הם מעל הליגה הסלובנית וכלל לא מסתכלים עליה".

 

מה היה קורה אם מאריבור הייתה משחקת בליגת העל: "אני לא יודע מה התקציב של מאריבור, זה מועדון שרוצה להצליח עם שחקנים ממחלקות הנוער ועם רכש צעיר ומבטיח, הם לא כאלה שמשקיעים כספים גדולים. אם הם היו זוכים באליפות בארץ? אני חושב שהם היו נאבקים על האליפות, אני לא יכול להגיד שהם יזכו בוודאות. אין פערים כאלה גדולים בין ב"ש למאריבור".



סלליך חוגג עם מאריבור. "אין פערים כאלה גדולים" (האתר הרשמי)
 

המשחק הראשון בשבוע הבא בטרנר: "מאריבור תנסה לגנוב גול בטרנר, ויש לה חלק קדמי מאוד מסוכן. אני חושב שבב"ש צריכים לשים דגש על החלק הזה. זו לא קבוצה שתוקפת בכל הכוח ונשארת חשופה מאחור, היא מאוד מחושבת והולכת על בטוח. היא לא תתחיל לתקוף בטרנר מהדקה הראשונה, אלא תנסה לראות לאן מתפתח המשחק ולחזור עם שער חוץ".


אם בסלובניה חוששים מהפועל באר שבע: "אני מניח שהם דיברו על וואקמה וידברו גם על מליקסון, אבל לא שמעתי משהו. אני בטוח שמאריבור תגיע מוכנה לכל שחקן ושחקן. למאריבור יש חלוצים פנטסטים והפועל באר שבע צריכה לחשוש מהם, כי הם יכולים להבקיע בכל דקה".


סיום דרכו במאריבור: "זה לא שהייתי מנודה, אבל העובדה שלא הארכתי חוזה – למרות שהם מאוד רצו אותי – פגעה. אני באתי עם הדרישות שלי והם עם שלהם וזה לא יצא".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי