מילאניץ': המטרה העיקרית שלנו היא לעצור את טוני וואקמה

מאריבורה
מאריבור | טוויטר

מאמן מאריבור מתכונן לגומלין מול באר שבע (שלישי, 21:45): "נצטרך להיות מאוד חכמים. מאמינים שנראה את קבהא שאנחנו מכירים'". צפו ביריבה מתאמנת

(גודל טקסט)
מאריבור הסלובנית מסיימת את ההכנות לקראת גומלין פלייאוף ליגת האלופות מול הפועל באר שבע (שלישי, 21:45). הסלובנים ינסו להפוך את ה-2:1 מטרנר ולהעפיל פעם נוספת לשלב הבתים של המפעל היוקרתי ביבשת.


המאמן דרקו מילאניץ' אמר במסיבת העיתונאים: "יש לנו כמה שחקנים פצועים, אבל חוץ מלוקה זאהוביץ' כולם יכולים לשחק וחזרו להתאמן. אני מקווה שנכבוש הרבה שערים, אבל יודע שיהיה קשה לעצור את היריבה. נצטרך להיות מאוד חכמים. אנחנו צריכים הרבה שערים וזה ברור ולהיות במיטבנו בהגנה". 




מילאניץ' המשיך: "ברור שהפציעה של זאהוביץ' משנה את התכניות שהיו לנו, אבל עדיין זה לא אומר שנעלה עם שחקן התקפה פחות. אני מצפה מכל השחקנים לחפות על החיסרון ולצאת קדימה. נצטרך להיות יותר חכמים עם הכדור". 



מילאניץ', סימן את כוכב באר שבע (דני מרון)


הביתיות: "האנרגיות של הקהל הופכות אותנו לטובים יותר. אני מצפה לאווירה חמה ותמיכה גדולה זה מחייב אותנו להיות במיטבנו".


המטרה בגומלין: "אם אנחנו רוצים לעלות לשלב הבתים, אנחנו חייבים לכבוש שער וזו עובדה. אנחנו גם חייבים לעצור את החלוצים שלהם. מספר 9  (וואקמה) היה מסוכן מאוד ונצטרך לעשות עליו עבודה טובה יותר. זאת המטרה העיקרית שלנו למשחק. אם נעשה את זה טוב, יהיה לנו סיכוי טוב יותר".



קבהא, מילאניץ' בונה עליו (דני מרון)


על מרואן קבהא: "אחרי המשחק הראשון יש לנו עדיין סיכוי מצוין לעבור שלב. אנחנו משחקים מול האוהדים שלנו ואני בטוח בסיכויים שלנו להצלחה. מרואן קבהא יכול לשחק יותר טוב ממה שהוא שיחק בישראל. הוא הראה את היכולות שלו בשנה שעברה והעונה. אני יכול רק לנחש למה הוא לא היה טוב בישראל, אבל אני משוכנע שמחר נראה את קבהא שאנחנו מכירים. הוא יהיה אגרסיבי, הוא ייקח את הקבוצה קדימה להתקפה וזה מה שאנחנו מצפים ממנו". 


היריבה: "באר שבע קבוצה שיש לה ב-DNA לא רק מוד הגנתי במשחקי חוץ. הם מסוכנים במתפרצות ואנחנו מצפים למערך מסוים ואסטרטגייה מצד באר שבע ונצטרך להיות מוכנים שהם ישחקו על מתפרצות. הם לא יבואו רק להתגונן ואנחנו צריכים לקחת אותם ברצינות. זה יוביל אותנו למטרה. נצטרך להיות אגרסיביים כקבוצה. חשוב שנסחוט עבירות ונכפה עליהם את הכרטיסים הצהובים. נעשה זאת אם נהיה אמיצים ונצא קדימה". 


Final training session ahead of tomorrow's #ChampionsLeague clash with Hapoel Beer Sheva. pic.twitter.com/Yw7yAnn7kW

— NK Maribor (English) (@nkmaribor_en) August 21, 2017


אחד העיתונאים הסלובנים טען ששלוש פעמים בעבר מאריבור הודחה אחרי שהפסידה 2:1 במשחק הראשון. המאמן ענה: "קשה להגיד שזו קללה או מסורת, אבל זה הזמן לשנות את זה. מה הדרך הנכונה? ניצחון". 


דמיאן בוהאר הוסיף: "האוהדים שלנו עזרו לנו להשיג תוצאות טובות ואין לי ספק שכך יהיה מחר. הם יהיו השחקן ה-12 שלנו ויעזרו לנו להצליח". 


בוהאר שכבש מול מכבי תל אביב בעבר הוסיף: "כבשתי נגד מכבי ת"א וזה זיכרון נהדר ששייך לעבר. לא משנה מי יכבוש ומתי נבקיע, אפילו בדקה ה-96. הכי חשוב שנשמח בסיום. אם נבקיע ראשונים שער מהיר, זה יהיה משחק שונה לחלוטין. קשה להגיד מי הקבוצה הטובה יותר. באר שבע טובה, אבל יש לה מגרעות. נראה מי תשחק בשלב הבתים ואז נוכל להגיע מי טובה יותר". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי