ליברפול בשלב הבתים עם 2:4 על הופנהיים, היסטוריה לקרבאח

סלאח
סלאח | Gettimages

צמד של צ'אן ושערים של סלאח ופירמינו סידרו לקלופ מקום בליגה של הגדולים. 22 דקות לנאתכו ב-0:2 של צסק"א על יאנג בויז. אנדלובו כבש ב-2:1 של קרבאח וקבע רגע היסטורי. גם ספורטינג בבתים

(גודל טקסט)
אחרי שהפועל באר שבע הודחה באכזבה גדולה מפלייאוף האלופות, תמונות העולות לשלב הבתים הושלמה הערב (רביעי). ליברפול דילגה מעל הופנהיים עם 2:4 (3:6 בסיכום) ושבה למפעל הבכיר ביבשת. נאתכו וצסק"א יהיו שם כמו גם ספורטינג ליסבון אבל את הקופה הגדולה גרפה קרבאח האזרית. 2:1 אצל קופנהאגן הספיק אחרי 0:1 ביתי בזכות שערי חוץ כשאת השער החשוב כבש אקס מכבי חיפה ובני יהודה, דינו אנדלובו.


ליברפול – הופנהיים 2:4

ליברפול חוזרת לבמה המרכזית של היבשת אחרי שיוט בגומלין מול הופנהיים. אחרי ה-1:2 במשחק הראשון, המייטירדס ידעו לדרוס. אמרה צ'אן הגרמני כיכב מול הקבוצה ממולדתו. הקשר נעץ את הראשון בבעיטה לפינה כבר אחרי 10 דקות. מוחמד סלאח היה במקום לנעוץ את השני בדקה ה-18 והבליץ נמשך בדקה ה-21 שצ'אן כבש אחרי מהלך קבוצתי את השני שלו והשלישי של ליברפול. מארק הות' הצעיר שכבש בשבוע שעבר צימק כעבור שמונה דקות.




ליברפול חוגגת בדרך לבתים (Gettyimages)


הקצב נרגע אבל רוברטו פירמינו סגר עניין בדקה ה-63 אחרי בישול של ג'ורדן הנדרסון וכבש מול האקסית. סנדרו ואגנר עוד צימק (79) אבל זה לא הספיק למחוק את הפיגור.


צסק"א מוסקבה – יאנג בויז 0:2

צסק"א מוסקבה תהיה שנה רביעית ברציפות בשלב הבתים. קל זה לא היה אבל שערים של גיאורגי שניקוב ממש לפני ההפסקה ושל אלאן דז'גוייב (65) אחרי מתפרצת העניקו לוויקטור גונצ'רנקו מקום במפעל הבכיר. ביברס נאתכו נכנס בדקה ה-68.


סטיאווה בוקרשט – ספורטינג ליסבון 5:1

האריות מליסבון שאשתקד זכו להגרלה קשה עם ריאל מדריד ודורטמונד באותו בית, שייטו מול סטיאווה בוקרשט. סיידו דומביה כבש ראשון (13) אלא שג'וניור מוראיס איזן כעבור שבע דקות. טעות של ניטה השוער המקומי איפשר למרקוס אקוניה הארגנטיני שהגיע בקיץ לכבוש שער יקר בדקה ה-60 וכעבור ארבע דקות הכישרון הגדול גלסון מרטינס נעץ עוד אחד. את הסיפור סגרu מלך השערים בליגה הפורטוגלית אשתקד, באס דוסט ההולנדי בדקה ה-75 ורודריגו בטאגליה הארגנטיני שחזר מהשאלה (88).


Bas Dost, less than a year after making his debut for the club, is now, in the current squad, Sporting's most-scoring player with 40 goals. pic.twitter.com/nNPbp9EOC2

— Jan Hagen (@PortuBall) August 23, 2017

קופנהאגן – קרבאח 1:2
היסטוריה באזרבייג'אן ובזכות אקס מכבי חיפה. אחרי 0:1 בבית, קרבאח הפתיעה ותהיה לראשונה בתולדותיה בשלב הבתים. פדריקו סנטאנדר כבש בדקה ה-45 והרגיע את הלחץ בבירת דנמרק אבל דינו אנדלובו הדרום אפריקני איזן עם שער חוץ יקר מפז (63). למרות שאנדראיה פאבלוביץ' עוד השיב את היתרון לאלופת דנמרק, זה לא הספיק לה והיא תהיה רק בשלב הבתים של הליגה האירופית.


G⚽⚽⚽⚽⚽⚽AAAAAAL!!
DİNO NDLOVU! pic.twitter.com/XFrXjHpafd

— Qarabağ FK (@FK_Qarabagh) August 23, 2017

משחק נוסף:

סלביה פראג – אפואל ניקוסיה 0:0 (2:0 בסיכום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי