מוריניו: אם נזכה בליגה האירופית, זלאטן יניף את הגביע

זלאטן איברהימוביץ' וז'וזה מוריניו
זלאטן איברהימוביץ' וז'וזה מוריניו | Gettyimages

מאמן מנצ'סטר יונייטד שומר אמונים לחלוץ הפצוע, פוגבה צפוי לחזור מול סלטה ויגו בחצי גמר הליגה האירופית (חמישי, 22:05, ספורט 1)

(גודל טקסט)
מעולם לא קרה שז'וזה מוריניו לא הביא את קבוצתו לליגת האלופות והוא ממש לא רוצה שזה יקרה לו דווקא בעונה הראשונה במנצ'סטר יונייטד. לארבע הראשונות בפרמייר-ליג נראה שלשדים האדומים יהיה קשה להשתלב, אז האופציה הריאלית יותר היא זכייה בליגה האירופית.

 

הפורטוגלי וחניכיו ינסו מחר (חמישי, 22:05, ספורט 1) לעשות צעד משמעותי לעבר הגמר בסולנה כשיפגשו בחוץ את סלטה ויגו במשחק הראשון מבין שניים בחצי הגמר של המפעל.

 

הצלחה או כישלון? העונה של מוריניו תוגדר בשלושת השבועות הקרובים. הוא חייב למצוא דרך איך לנתב את הקבוצה למרות מכת פציעות שלא זכורה במועדון. מצבת הפצועים ירדה לארבעה כאשר אריק ביילי, כריס סמולינג ופיל ג'ונס חזרו להתאמן עם הקבוצה. מלבדם חסרים זלאטן איברהימוביץ' (נותח ויחזור רק בעונה הבאה), לוק שואו (פצוע ברצועות הקרסול), טימותי פוסו-מנסה (פרק את הכתף), מרכוס רוחו (קרע ברצועות הברך).




 

הבשורות הטובות הן שפול פוגבה התאמן ויוכל לשחק. מרואן פלאיני המורחק בליגה יחזור וגם ייתכן שוויין רוני ימשיך לשחק אחרי שגילה יכולת סבירה במשחקים האחרונים. הקפטן הצטיין בשלב הבתים, אבל לא עדיין לא שיחק בנוקאאוט.

 

מוריניו כועס על ביילי שהפר את ההוראות החדשות שלו לפיהן שחקני הקבוצה לא יכולים יותר להשתמש ברשתות החברתיות. מוריניו חושש מהדלפות (גם שלא במתכוון) של שחקנים אם ישתמשו בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק, סנאפצ'ט ושאר הרשתות. ביילי העלה תמונה שלו ושל חואן מאטה. השאלה אם למוריניו יש אומץ להעניש את שניהם כשחסרים לו כל כך הרבה שחקנים. 

 

הפרסום המרגש של הימים האחרונים הוא שהפורטוגלי הבטיח לאיברהימוביץ' שעבר ניתוח להניף את גביע הליגה האירופית אם מנצ'סטר יונייטד תזכה בו ב-24 במאי בסולנה. "אני מקווה שנגיע לגמר, נזכה בו והוא יזכה להניף את הגביע באיצטדיון שלו", אמר המיוחד.






פול פוגבה. חדשות טובות. צילום: gettyimages

 

אנדר הררה הזהיר: "סלטה ויגו קבוצה טובה. בתיאוריה אנחנו אמורים להיות חזקים יותר, אבל סיפקתי מידע לכל השחקנים על ויגו והזהרתי אותם לא לזלזל. אל תשכחו איך סביליה ניצחה שנה שעברה את ליברפול בגמר הטורניר".

 

שניים משחקני סלטה ויגו הם בעלי מוטיבציה גדולה במיוחד להדיח את מוריניו. ג'ון גווידטי השבדי שהיה שייך למנצ'סטר סיטי אמר: "יש להם מנג'ר גדול ואצטדיון פנטסטי, אבל אני כחול בנשמה ולא אדום. אנחנו סלטה ויגו וננסה לשמור על העיר כחולה". הכוכב השני יאגו אספס ששיחק בליברפול אמר: "יונייטד הייתה תמיד האויבת מספר אחת של ליברפול. אני רוצה להדיח אותם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי