מוריניו ענה לבוס: "אייאקס לא צריכה לשחק במפעל"

מוריניו. הפך רגוע יותר?
מוריניו. הפך רגוע יותר? | צילום: GETTY

אחרי שההולנדי טען שלשדים האדומים סגל רענן במיוחד, מנג'ר יונייטד השיב לקראת המשחק על התואר: "אני מתנגד להחלטה שקבוצה שמודחת מהאלופות עוברת לאירופית". זלאטן הפתיע: "אני מוכן לגמר"

(גודל טקסט)
גמר הליגה האירופית יהיה ביום רביעי בשטוקהולם ויפגיש בין מנצ'סטר יונייטד לאייאקס אמסטרדם, והאווירה הולכת ומתחממת. אחרי שמאמן אייאקס פיטר בוס כבר עקץ את ז'וזה מוריניו כשטען שהוא מתבכיין לשווא על עייפות שחקניו שמשתתפים בשני מפעלים, הגיעה התשובה של "המיוחד".


 "אייאקס בכלל לא הייתה צריכה לשחק במפעל הזה", ירה מוריניו, "זו קבוצה ששייכת לליגת האלופות. אני כל הזמן מתנגד להחלטה הזאת לתת לקבוצה לשחק בשני המפעלים באותה עונה. קבוצה צריכה לשחק במפעל אחד".




כידוע אייאקס החלה את העונה במוקדמות האלופות, אלא ששם הודחה על ידי רוסטוב וירדה לליגה האירופית. "קבוצה שמודחת מליגת האלופות צריכה ללכת הביתה", הוסיף מוריניו, "הליגה האירופית שייכת לקבוצות שמשחקות רק בליגה האירופית, כמונו. התחלנו את הליגה הזאת מתחילת העונה ונלחמנו על הזכות להיות היכן שאנחנו נמצאים כעת".


עם זאת, מוריניו פירגן לאייאקס כשאמר: "זה לא משנה שיש להם שחקנים צעירים. הם הצליחו בצורה בלתי רגילה. האיכות קובעת. אני לא רוצה לציין אף שם של שחקן בולט אצלם כי אני רק אכניס אותו למוטיבציה גדולה יותר, אבל האמת שאין לי שם בראש כרגע גם כך".



מוריניו. החליט לענות לפטר בוס (Gettyimages)


במקביל להכנות לגמר האירופית, יונייטד תארח מחר את קריסטל פאלאס במשחק שאין לו שום משמעות (ראשון, 17:00, ישיר כחלק מ"חגיגה אנגלית" בספורטHD1). הפרשנים ג'יימי קארגר וגרהאם סונס ביקרו את מוריניו על כך שבחר להתמקד באירופית וזכו לתגובה: "הבעיה העיקרית שלנו היתה כל העונה מספר המשחקים הרב שנאלצנו לשחק, אבל אני יודע שיש אנשים שאוהבים לשקר. משלמים לפרשנים האלה לא כדי לשקר, משלמים להם להיות כדי כנים ולתרום מהמידע שיש להם".


מוריניו המשיך לבכות על מספר המשחקים הגדול שקבוצתו נאלצה לשחק. "מאז ינואר שיחקנו 37 משחקים בכל המסגרות כשכל מחזורי הפרמייר-ליג ביחד הם 38 משחקים. החשבון פשוט. שיחקנו את כל משחקי הפרמייר-ליג שמשוחקים במשך שנה תוך חמישה חודשים, מינוס משחק אחד". מי שצפוי לשוב להרכב במשחק סיום העונה בליגה הוא פול פוגבה, שבעקבות מות אביו החמיץ את המשחק האחרון. הצרפתי גם סובל מפגיעה קלה בנוסף, אולם מתוכנן לפתוח ולשחק כרגיל כדי להכין אותו לגמר שלושה ימים לאחר מכן.


בתוך כך, זלאטן איברהימוביץ', שמחלים בימים אלה מפציעה קשה בברכו, הפתיע כאשר פרסם סרטון ברשתות החברתיות וכתב: "אני מוכן לגמר". למה השבדי התכוון, והאם אוהדי מנצ'סטר יונייטד יכולים להיות אופטיימים? צפו בסרטון והחליטו בעצמכם.

 

 

Ready for the final

A post shared by IAmZlatan (@iamzlatanibrahimovic) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי