"את מה שלמדתי מואן חאל וקרויף, אני מעביר לשחקני"

עניין את האוסטרים. אוסקר גרסיה
עניין את האוסטרים. אוסקר גרסיה | צילום: עדי אבישי

אוסקר גרסיה, אקס מכבי ת"א ומאמן סנט אטיין, בראיון בכורה: "יש פה קהל פנטסטי, נוכל לעשות דברים גדולים"

קבוצות: סנט אטיין
(גודל טקסט)

"בחרתי בסנט אטיין לא רק בגלל ההיסטוריה המפוארת של המועדון (עשר אליפויות צרפת ושישה גביעים). גם בגלל התמיכה שקיבלתי מהנשיא והצוות המקצועי כשישבתי אתם ובעיקר בגלל הקהל הנהדר בסטאד ז'ופרואה-גישאר", כך אמר אוסקר גרסיה בראיון בכורה כמאמן "הירוקים" לאתר הרשמי של המועדון. המאמן הוסיף: "זלצבורג אמנם מועדון מפואר באוסטריה אבל אין לו את הכמות והתמיכה שיש לקבוצה מהקהל שלנו".

אוסקר גרסיה בן ה-44 שהחל את הקריירה כמאמן בוגרים במכבי תל אביב וזכה עמה באליפות (עונת 2012/13) הספיק לעבור מאז בווטפורד וברייטון מהצ'מפיונשיפ ובשנתיים האחרונה אימן את רד בול זלצבורג והוסיף עוד שתי אלפיויות למאזנו. "היה לי מזל ללמוד כשחקן ממאמנים כמו יוהאן קרויף המנוח, לואי ואן חאל וז'וזה מוריניו והמטרה היא להעביר לשחקנים שלי את כל מה שאני למדתי על מנת לעשות מהם שחקנים טובים יותר", הוסיף הקטאלוני.

"הליגה הצרפתית היא ליגה קשה מבחינה פיסית ויש בה הרבה קבוצות טובות", התייחס אוסקר גרסיה לציפיות שלו לקראת העונה החדשה, "אבל יש לנו בסגל שחקנים מצוינים ותמיכה יוצאת מהכלל מהקהל. אני חושב שצפויה לנו עונה נהדרת".


אוסקר גרסיה. התקדם לליגה הצרפתית (אתר רשמי)

סנט אטיין, שסיימה את העונה החולפת במקום השמיני בליגה הצרפתית, הדיחה בתחילתה את בית"ר ירושלים בפלייאוף העלייה לבתים בליגה האירופית בתום צמד משחקים (1:2 בטדי, 0:0 בצרפת). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי