טורפדו/טרנצ'ין מול בני יהודה בסיבוב השני בליגה האירופית

הגרלת הליגה האירופית
הגרלת הליגה האירופית | אופ"א האתר הרשמי

הכתומים ישחקו מול המנצחת בין הגאורגים לסלובקים. בית"ר מול המנצחת בין פרטיזני לפלובדיב אם תעפיל לשלב הבא, מכבי ת"א תתמודד מול רייקאוויק/סייניוק. המשחק הראשון ב-13 ביולי בחוץ, הגומלין שבוע אחרי. הכירו

(גודל טקסט)

אחרי שמכבי תל אביב ובית"ר ירושלים גילו מוקדם יותר את זהות היריבה שלהן בסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית, בני יהודה הוגרלה היום (שני) באולם הכנסים של אופ"א בניון שבשווייץ ותפגוש בסיבוב השני את המנצחת בין טופרדו (גאורגיה) לטרנצ'ין (סלובקיה).


מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר בתגובה להגרלה: "אין דבר כזה הגרלה נוחה באירופה. נחכה לראות מי תהיה היריבה שלנו ונלמד אותה כמו שצריך. בכל מקרה מצפה לנו משחק קשה מול יריבה טובה, לא משנה מי זאת תהיה".


אם יעברו את השלב הראשון, בית"ר ירושלים תפגוש את המנצחת בין פרטיזני (אלבניה) לפלובדיב (בולגריה) ו
מכבי תל אביב מול קיי אר רייקאוויק (איסלנד) או סייניוקי (פינלנד). המשחקים יתקיימו ב-13 ביולי והגומלין שבוע לאחר מכן. 

הכירו את היריבות האפשריות של בית"ר
פרטיזני טירנה סיימה במקום השני בליגה באלבניה אחרי האלופה קוקסי. מדובר באחת הקבוצות המעוטרות באלבניה שזכתה ב-15 אליפויות ו-15 גביעים. בעבר פגשה שלוש יריבות ישראליות בשלבים המוקדמים של המפעלים באירופה. היא הודחה על ידי הפועל תל אביב ובני סכנין והדיחה את מכבי נתניה באינטרטוטו ב-2003.


בוטב פלובדיב מחזיקת הגביע הבולגרי סיימה שמינית אשתקד בליגה המקומית. בסגל שלה נמצאים שלושה ברזילאים, צרפתי וקשר מחוף השנהב. מלך השערים בעונה שעברה היה טודור נדלב שמושאל ממיינץ. גם המגן יורדן מינב בן ה-36 שהשתייך לסגל הנבחרת עד העונה החולפת נמצא עדיין במועדון.


איתי שכטר. יעלה לשלב הבא? (דני מרון)
איתי שכטר. יעלה לשלב הבא? (דני מרון)


הכירו את היריבות האפשריות של מכבי ת"א
קיי אר רייקאוויק הוא אחד המועדונים המעוטרים באיסלנד. הקבוצה זכתה ב-26 אליפויות ו-14 גביעים ומחזיקה גם ברזומה אירופי לא מבוטל. הישג השיא שלה באירופה היה העפלה לסיבוב השלישי של מקודמות הליגה האירופית ב-2009/10 שם הודחה מול באזל וב-2011/12 שם סיימה את דרכה מול דינמו טביליסי. בסגל שלה שחקנים ותיקים כמו החלוץ גארואר יוהאנסון שעבר בליגה הנורבגית ושיחק גם בהאנסה רוסטוק בגרמניה.

 

סייניוקי הפינית סיימה את העונה האחרונה במקום השלישי בליגה המקומית. מדובר רק בפעם השלישית שהקבוצה משחקת באירופה ואשתקד הודחה מול באטה בוריסוב. המאמן הוא שוער העבר הספרדי מנואל רוקה שגדל בריאל מדריד.



אבוקסיס עם גוטמן. ביולי גם הם מצטרפים למפעל (דני מרון)


הכירו את היריבות האפשריות של בני יהודה
אחרי שני דאבלים רצופים, סיימה טרנצ'ין הסלובקית את העונה החולפת במקום הרביעי. רנגלו יאנגה ההולנדי הוא כוכב הקבוצה, וכבש אשתקד 14 שערים. הקבוצה תשחק בשלישי במשחק הכנה מול מכבי ת"א.

 

ערב מחזור הסיום, טורפדו קוטאיסי מדורגת במקום השני בליגה הגיאורגית, כשהיא מרוחקת שלוש נקודות מהמוליכה דינמו טביליסי. בארון התארים שלה שלוש אליפויות רצופות (ויחידות) בין השנים 1999-2001, ושלושה גביעים כולל ב-2016.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי