איציק עזוז: "רוצים להעביר את ההכרעה"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | ערן לוף

בני יהודה סיימה את הכנותיה לקראת המפגש מול טרנצ'ין בסיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית, מסתמן שאבוקסיס ייפתח במערך עם שלושה בלמים. חוזז צפוי להחליף את בוזגלו הפצוע, צ'יבוטה יישב על הספסל

(גודל טקסט)

 בני יהודה קיימה הערב בסלובקיה את האימון המסכם לקראת המשחק מחר בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית נגד טרנצ'ין ובקבוצה הופתעו לשמוע מפי ראשי המארחת כי בתיאום עם מנהלי אופ"א בוטלה מסיבת העיתונאים המסורתית.

בהיעדר שיחה עם נציגי התקשורת, מסר קפטן הכתומים איציק עזוז בהודעה רשמית מטעם המועדון: "תמיד מרגש להתחיל עונה, בטח כשמדובר במשחק במסגרת אירופית אחרי לא מעט שנים. אנחנו משחקים מול יריבה טובה מאוד, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. הצוות המקצועי מכין אותנו ועוד יכין אותנו לקראת המפגש מחר. נעשה את המקסימום כדי להוציא תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה למשחק השני אצלנו בבית. משימה לא קלה, אך בהחלט אפשרית".

באימון המסכם תרגל יוסי אבוקסיס שני מערכים למשחק ומסתמן כי בפתיחה תעלה בני יהודה במערך של שלושה בלמים. אלמוג בוזגלו הסובל כבר מספר שבועות מפציעה בשריר הירך צפוי להחמיץ את המשחק ונראה כי שחקן הרכש מתן חוזז יעלה בהרכב הפותח ואילו הרכש הנוסף ממכבי תל אביב מאוויס צ'יבוטה יהיה בפתיחת המשחק על ספסל המחליפים.

הרכבים משוערים
טרנצ'ין: אדריאן צ'ובאן, רודני קלוסטר, מרטין שולק, פטר קלשצ'יק, לוקאש סובקסיה, דסלי אובינק, עבדול זובאירו, יאקוב פאור, הילרי גונג, אנטוניו מאנס, גיורגי ברידזה.

בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, איציק עזוז, פז בן ארי, עאיד חבשי, בן תורג'מן, סתיו פיניש, רועי גורדנה, יובל אשכנזי, מתן חוזז, נריוס ואלסקיס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי