קיארטנסון: כבשתי פה כבר ונקווה שאעשה זאת שוב

קיארטנסון
קיארטנסון | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

הצהובים סיימו את ההכנות לקראת הגומלין מול קיי אר ריקייאוויק (חמישי, 22:15, ספורט1) ללא דסה ומיכה הפצועים. קרויף: "אסור לחשוב שאנחנו טובים מהם". שוינפלד ודור פרץ צפויים לפתוח

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב סיימה את ההכנות לקראת הגומלין מול קיי. אר רייקיאוויק (חמישי, 22:15, ספורט4. המשחק הראשון בנתניה הסתיים בתוצאה 1:3). המאמן ג'ורדי קרויף אמר לקראת ההתמודדות: "המשחקים באירופה תמיד מיוחדים. בלי קשר למקום, לזמן ונגד מי. כשיש משחק כזה אתה רוצה תמיד לשחק טוב. אנחנו ממשיכים בהכנות שלנו ורוצים כמובן להעפיל לשלב הבא. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להגיע לכאן ולא לבוא מוכנים ב-100 האחוזים".


מזג האוויר
: "זה היה מסע ארוך. מזג האוויר כאן סגרירי עם רוח וקריר. אני חושב שיש משהו כמו 9 מעלות. הבדל גדול מהתנאים של שבוע שעבר. אנחנו צריכים לעשות התאמות של המשחק שלנו לתנאים. אני מצפה שהם יילחצו מתחילת המשחק וישחקו עם כדורים ארוכים. זה תלוי בנו ואנחנו צריכים לדעת להתמודד עם זה. בישראל מזג האוויר היה חם ופה זה הפוך לגמרי. מנטלית אנחנו לעולם לא נזלזל באף קבוצה. לחשוב שאנחנו טובים יותר לא תעזור לאף אחד".




החלוץ וידאר קיארטנסון שיפגוש את בני משפחתו במשחק על אדמת ארצו התייחס למשחק: "נחמד להיות פה. אני מקווה שמזג האוויר יהיה טוב יותר. שיחקתי פה כמה פעמים. מדובר ביריבה שמשחקת טוב במשחקי הבית וזה לא יהיה לא פשוט עבורנו. הם יהנו מהתמיכה של האוהדים ואנחנו צריכים להיות מוכנים לזה. צריך לבוא מוכנים כדי לנצח את המשחק הזה".



קיארטנסון מרגיש בבית (מכבי תל אביב, רשמי)


ההיכרות עם האצטדיון: "שיחקתי פה כבר וכבשתי כמה פעמים. אני מקווה שגם במשחק מחר אכבוש. יהיו באצטדיון בני משפחה וחברים שלי שיבואו לתמוך בי ויתנו לי רוח גבית נוספת".


הצהובים הגיעו להתמודדות ללא אלי דסה, כפי שפורסם לראשונה בספורט1 המגן הימני סובל מבעיה זכר למשחקי הנבחרת ועלול להיעדר בחודש הקרוב, ומי שצפוי לתפוס את מקומו הוא יובל שפונגין. באימון תרגל המאמן ג'ורדי קרויף לחץ על חלוצי וקשרי היריבה. על פי הימים האחרונים, מקומם של עומר אצילי ו-וידאר קיארטנסון מובטח. על המשבצת השלישית בהתקפה מתחרים ארון שוינפלד ויונתן כהן כאשר לראשון שכבש במשחק הראשון יש עדיפות. מי שעשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו הוא כריסטיאן באטוקיו.



בכל הנוגע לבלם טל בן חיים שבתחילת השבוע התקשה להתאמן והתלונן על כאבים, הוא התאמן ביומיים האחרונים כרגיל וצפוי לשחק. גם העובדה שאיגור פיליפנקה פצוע בשבועיים האחרונים ולא ישחק באיסלנד הובילה לכך שבמועדון התאמצו להכשיר את בן חיים הוותיק למפגש. שחקן נוסף שייעדר, כמו בכל החודש האחרון, הוא דור מיכה שגם כן סוחב פציעה מהעונה שעברה ואמור לנסות במהלך השבוע הבא לשוב לאימונים.



באטוקיו ומיכה באימון ריצה. הארגנטינאי/איטלקי ישחק לראשונה? (אריאל שלום)


הרכב משוער, מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ',יובל שפונגין, איתן טיבי, טל בן חיים, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, דור פרץ, איל גולסה, עומר אצילי, וידאר קיארטנסון, ארון שוינפלד (יונתן כהן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי