20:30 בספורט1: משחק הגומלין של בית"ר מול בוטב

שרון מימר
שרון מימר | אודי ציטיאט

משחק הגומלין בבולגריה ישודר באופן בלעדי בספורט1. דריכות ביטחונית בבורגס. יוסי בניון וז'אורז'יניו בתמונת ההרכב של שרון מימר

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים, מלווה במאות אוהדים, תנסה (חמישי, 20:30, ספורט1) להתגבר על ה-1:1 הביתי ולעבור את בוטב פלובדיב בדרך למפגש עם מריטימו בסיבוב המוקדמות השלישית של הליגה האירופית.


משחק הגומלין של בית"ר ירושלים מול בוטב פלובדיב ישודר בשידור בלעדי בספורט1HD החל מ-20:25.



בבולגריה טוענים שההגעה המסיבית של אוהדי בית"ר לבורגס תכניס שני מיליון לב בולגרי לקופת העיר. למעלה מ-1,000 אוהדים ישראלים יגיעו למשחק מלווים במאבטחים ישראלים ועל פי דיווחים בבולגריה, גם סוכני מוסד. על הסדר ישמרו 300 שוטרים מקומיים.


במסיבת העיתונאים שנערכה לקראת המשחק אמר שרון מימר: "בוטב קבוצה מאורגנת שיודעת לצאת בצורה טובה להתקפות מתפרצות עם שחקנים מוכשרים. ידענו שיהיה לנו משחק קשה ואני חושב שגם מחר יהיה לנו משחק קשה".


מימר עם שכטר. באים מרוכזים
מימר עם שכטר. באים מרוכזים (אודי ציטיאט)


מימר נשאל על הפיגוע הרצחני בבורגס שאירע השבוע לפני חמש שנים וענה: "אנחנו יודעים את זה. מצטערים על מה שקרה, מקווים שדברים כאלה לא יחזרו לא בבורגס ולא באף מקום אחר".


קפטן בית"ר ירושלים, איתי שכטר, שישב לצד מאמנו הוסיף: "המשחק הראשון היה קשה מאוד. יכולנו לנצח אותו, אבל הקבוצה מנגד הגיעה לכמה מצבים טובים. מצפה לנו עוד משחק מאוד קשה. צריכים לבוא יותר מרוכזים כי היו לנו הרבה מצבים במשחק הראשון".


הרכב משוער: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, דן מורי, טל כחילה, מרסל הייסטר, קלאומדיר פריירה, אריק סאבו, דוד קלטינס (ז'אורז'יניו, יוסי בניון), עידן ורד, חן עזרא, איתי שכטר


מאמן בוטב: נשתמש בכל הפוטנציאל שיש לנו
מאמן בוטב ניקולאי קירוב אמר במסיבת העיתונאים: "מחכה לנו קרב קשה נגד יריבה חזקה. במשחק הראשון הם הראו את הרמה שלהם ואנחנו יודעים למה לצפות. למזלנו, כל השחקנים בריאים בפעם הראשונה העונה ונוכל להשתמש בכל הפוטנציאל שיש בסגל"


בוטב פלובדיב מצפה לרבבת אוהדים מקומיים וזאת למרות עונש שספגה הקבוצה הבולגרית בשל קריאות גזעניות. אופ"א הורתה על סגירת יציע, מה שישאיר 3,000 אוהדים מקומיים בחוץ.


ה
הנהלה הבטיחה מענק השווה לכ-6,000 שקל לשחקן אם הקבוצה תעבור את בית"ר. בפן המקצועי, רדוסאב טרזייב, פרננדו ויאנה והקפטן לצז'אר בלטאנוב שלא שיחקו במשחק הקודם בגלל פציעה זומנו על ידי המאמן ניקולאי קירוב למשחק. קירוב הזמין 19 שחקנים ויחליט מחר את מי לא להלביש.


הרכב משוער: איבן צ'וברוביץ', צבטומיר פאנוב, פלאמן דימוב, ויקטור גנב, יורדן מינב, יאיא מלדז'ה, טודור נדלב, סרקאן יוסיין, פליפה בריסולה, קרום סטויאנוב, עומאר קוסוקו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי