זניט פנתה לבני יהודה, מבקשת להחליף ביתיות. אבוקסיס: "מחויבות אדירה"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

הזהובים עשו את הבלתי ייאמן ועברו את הסלובקים העקשנים, ששלטו ברוב שלבי המשחק אך ספגו מרגליהם של צ'יבוטה ואשכנזי. המאמן: "לא מסתנוור, יגיעו עוד ארבעה או חמישה שחקנים"

(גודל טקסט)
בני יהודה עשתה היום (חמישי) הישג ענק כשניצחה באצטדיון המושבה את טרנצ'ין 0:2, ו-1:3 בסיכום שני המשחקים בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. הזהובים הפגינו יכולת טובה מול הסלובקים, תחת ניצוחם של הכובשים מאוויס צ'יבוטה ויובל אשכנזי, וכעת פניהם מופנים לשלב הבא מול זניט סנט פטרסבורג.


המאמן יוסי אבוקסיס אמר לאחר המשחק: "המחמאות מגיעות לשחקנים על מחויבות אדירה. אני לא מסתנוור מהניצחון. אני יודע שלא שיחקנו טוב, הם לחצו אותנו. ידענו שבחצי השני הם יתקפו גבוה, אבל המשחק הגנה שלנו היה מעולה ומגיע לשחקנים כל הכבוד. אנחנו עדיין מתחברים וצריכים עוד להגיע ארבעה או חמישה שחקנים". 



על ההתנהלות במהלך המשחק:
"אני תמיד לחוץ, זה התפקיד שלי. כל משחק אני רוצה לנצח, והשחקנים נתנו לי הרגשה טובה ועכשיו ממשיכים הלאה. כיף לנצח ולעבור לשלב הבא. היו כמה החמצות פחות יפות, אבל השערים היו יפים מאוד. שני הגולים ברמה מאוד גבוהה".


האח ענקקקקקק!

— Maor Buzaglo (@MaorBuzaglo11) July 20, 2017





הסגל החסר: "אני עדיין לא מרוצה מהסגל. זו לא בעיה של הנהלה מבחינת כסף, אלא שעדיין לא מצאנו שחקנים נכונים. היו שני שחקנים שרצינו והכל סוכם מולם, אבל הקבוצה השנייה הפילה את העסקה. אני יודע באילו עמדות אנחנו צריכים להתחזק בשחקנים, ונעשה את זה. ברגע שהסגל יהיה גמור נודיע מה המטרות".


מאוויס צ'יבוטה.
מאוויס צ'יבוטה. "הרגשה מדהימה בבני יהודה" (דני מרון)


זניט סנט פטרסבורג: לא עקבתי עדיין אחריהם, אבל אנחנו מכירים את הקבוצה. גם אם לא נעבור אותם, צריך להראות כמו קבוצת כדורגל. ניסע ונהנה מהחוויה, נתפלל לניצחון ונחזור למשחק השני עם סיכויים יותר טובים".


כובש השער הראשון, מאוויס צ'יבוטה: "החברים שלי ששיחקו פה הראו לי שהם רוצים אותי בבני יהודה. אמרתי למכבי תל אביב, אם אתם רוצים שאני אלך להשאלה, זה רק לבני יהודה. אני לא מרגיש אכזבה שקרויף ויתר עליי, אני רוצה להתייחס רק לבני יהודה, מכבי זה בשנה הבאה".


על ההרגשה בבני יהודה: "ההרגשה אחרי השער הייתה וואו. מה שהכי חשוב זה הניצחון, והראינו לכולם שיש פה שחקנים שאפשר להאמין בהם. נתנו כל מה שיכולנו ונשאר לי רק להגיד כל הכבוד, אין לי מילים. יש לנו בבני יהודה חדר ההלבשה מדהים, ואני אומר את זה מהלב".



שחקני בני יהודה חוגגים את הניצחון (דני מרון)
שחקני בני יהודה חוגגים את הניצחון (דני מרון) 


הנהלת בני יהודה ת"א בודקת בקשה של זניט סנט פטרסבורג להחלפת ביתיות בשלב השלישי בליגה האירופית. לאחר הניצחון 0:2, במשחק מול טרנצ'ין, פנתה הקבוצה הרוסית, שאמורה לארח את הכתומים ביום חמישי הקרוב, בבקשה רשמית להחליף את הביתיות. במהלך סוף השבוע אמורה בני יהודה לתת את תשובתה לבקשה.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי