רועי גורדנה בספק למשחק של בני יהודה מול זניט

רועי גורדנה
רועי גורדנה | צילום: דני מרון

קשר בני יהודה סובב את הקרסול באימון ועלול להחמיץ את המשחק בסיבוב המוקדמות השלישי. חברת בנייה ישראלית אמריקאית תאמץ את המועדון

(גודל טקסט)

בשורה רעה לבני יהודה לקראת המשחק ביום חמישי במושבה נגד זניט סנט פטרסבורג. הקשר רועי גורדנה סובב את הקרסול במהלך אימון הבוקר (שלישי) והוא בספק למשחק במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. בנוסף הכתומים לא מתכוונים לפעול תחת לחץ כדי לרשום שחקן זר עד מחר (רביעי) בערב – 24 שעות לפני המשחק.

המו"מ מול החלוץ הברזילאי רודולפו נמשך ובמקביל בוחן המאמן יוסי אבוקסיס מספר מועמדים זרים בעמדת הבלם. בני יהודה תקיים מחר באצטדיון המושבה אימון מסכם לקראת זניט. שינוי אחד כבר מתורגל באימונים האחרונים והוא חזרתו להרכב של מאור קנדיל, שהיה מורחק' מול טרנצ'ין, במקומו של שי קונסטנטין בעמדת המגן הימני.

חברת היזמות האמריקאית-ישראלית HAP חתמה על הסכם חסות ראשית עם בני יהודה. החברה בבעלות שלושת הישראלים, ניר אמזל, אמיר חסיד וערן פולק, תספק תמיכה חודשית וסיוע במימון ציוד מקצועי וכן תפעל לתמוך ולסייע בקהילה העוטפת את המועדון בעיקר בשכונת התקווה. ההסכם הוא לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הבעלים ברק אברמוב: "גאים לשתף פעולה עם חברה בינלאומית בדמותה של HAP".


אברמוב. מצא ספונסר ראשי (דני מרון)

אמיר חסיד מבעלי HAP: "החזון של אברמוב לגבי המעורבות החברתית בחיי הקהילה, השימוש בספורט כמחולל שינוי חברתי בכלל ובבני נוער וילדים בפרט – תואם את החזון של HAP. אנו רואים בהסכם הזה שותפות אסטרטגית לשנים רבות".

חברת HAP בונה כיום 11 פרויקטים בהיקף כולל של כ-1.5 מיליון רגל רבוע וכ-1,300 יחידות דיור באזורי פריים לוקיישן בניו יורק. החברה נותנת חסות גם למחזיקת גביע המדינה בכדורסל לחירשים ולספורטאי האולימפי סרגיי ריכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי