צפו בתקציר: בני יהודה נכנעה 2:0 לזניט סנט פטרסבורג במושבה

אלכסנדר קוקורין
אלכסנדר קוקורין | עד אבישי

מוקדמות הליגה האירופית, סיבוב שלישי: מחזיקת הגביע החזיקה מעמד 59 דקות מול מועדון הפאר במושבה, אך קרישיטו וקוקורין סידרו למנצ'יני ניצחון לקראת הגומלין

(גודל טקסט)

59 דקות בני יהודה עמדה בצורה יוצאת מן הכלל הערב (חמישי) מול זניט סנט פטרסבורג במושבה, אך אז ספגה קבוצתו של יוסי אבוקסיס והפסידה בסופו של דבר 2:0 למועדון הפאר הרוסי במפגש הראשון מבין שניים במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית. הגומלין ייערך ביום חמישי הבא ברוסיה והמשימה של מחזיקת גביע המדינה נראית בלתי אפשרית בלשון המעטה.

הזהובים כאמור נראו טוב ולא אפשרו לחבורה של רוברטו מנצ'יני, שקיבל רכש בסך של 45 מיליון יורו בקיץ, להגיע ליותר מדי מצבים מסוכנים. בפעם היחידה בחצי הראשון שזה קרה אמיליוס זובאס הדף את הנגיחה של אלכסנדר אריוכין. יותר מזה, המקומיים יצאו קדימה מדי פעם ורועי גורדנה כמעט הכניע מרחוק את אנדריי לונב, אך השוער התעופף נהדר והדף.

גם החצי השני נפתח לא רע מבחינת שחקניו של יוסי אבוקסיס, אך אז כאמור הגיעה הדקה ה-59. חאבי גרסיה, אקס מנצ'סטר סיטי ששיתף פעולה שם עם מאמנו הנוכחי, הרים כדור קרן מצד שמאל, דומיניקו קרישוטו התרומם נהדר ונגח פנימה. הרוסים השתחררו אחרי השער ונראו מסוכנים יותר, אך יכולת טובה מאוד של אמיליוס זובאס מנעה מהם שערים. אולם אז, רק לפני השריקה לסיום, אלכסנדר קוקורין נכנס נהדר לרחבה וקבע 0:2 לרוסים למורת רוחו של יוסי אבוקסיס (90).

שחקני בני יהודה (עדי אבישי)
שחקני בני יהודה (עדי אבישי)


הרכבים

בני יהודה:
אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, פז בן ארי, עאיד חבשי, איציק עזוז, בן תורג'מן, רועי גורדנה, סתיו פיניש (יובל אשכנזי, 87), אלמוג בוזגלו (מתן חוזז, 71), מאוויס צ'יבוטה (דובב גבאי, 81), נריוס ואלסקיס.


זניט סנט פטרסבורג:
אנדריי לונב, אלסנדר אניוקוב, לואיס נטו, ברניסלב איבנוביץ', דומניקו קרישיטו, חאבי גרסיה, דמיטרי פולוז (ארטיום דז'ובה, 75), יורי ז'ירקוב (לאנדרו פראדס, 71), אלכסנדר אריוכין, ג'וליאנו (סבסטיאן דריוסי, 58), אלכסנדר קוקורין.

אוהדי בני יהודה (עדי אבישי)
אוהדי בני יהודה (עדי אבישי)

מהלך המשחק
דקה 10: ניסיון מעניין של הזהובים. נריוס ואלסקיס הקשית מרחק 20 מטר מן השער במטרה להפתיע את אנדריי לונב, אך הכדור הלך אל מעל השער.

דקה 18: הזדמנות מסוכנת לרוסים. אחרי טעות של ואלסקיס, הגיע דמיטרי פולוז למצב בעיטה בתוך הרחבה, אך הכדור השטוח שלו מצא את אמיליוס זובאס במקום.

מאור קנדיל מול יורי ז'ירקוב (עדי אבישי)
מאור קנדיל מול יורי ז'ירקוב (עדי אבישי)

דקה 23: הצלה גדולה של זובאס. אלכסנדר אריוכין נגח מתוך הרחבה, אולם השוער הליטאי באינסטינקט נפלא הדף את הכדור.

דקה 36: רועי גורדנה כמעט כבש את שער חייו. הקשר, שהיה ספק למשחק בשל פציעה, הראה שהוא כשיר לחלוטין כאשר שחרר פצצה מ-25 מטרים שנהדפה בקושי על ידי לונב.

אמיליוס זובאס (עדי אבישי)
אמיליוס זובאס (עדי אבישי)

דקה 56: עוד הצלה טובה של זובאס. אריוכין ניסה את כוחו עם בעיטה מ-20 מטר, אך השוער הליטאי ירד נהדר והדף.


דקה 59, זניט סנט פטרסבורג עלתה ל-0:1:
הזהובים ספגו ממצב נייח. חאבי גרסיה הרים כדור קרן מצד שמאל ודומיניקו קרישיטו התרומם היטב ונגח פנימה. 

דומיניקו קרישוטו (עדי אבישי)
דומיניקו קרישוטו (עדי אבישי)

דקה 80: שוב זובאס במקום. אלכסנדר קוקורין נכנס לרחבה מצד שמאל ובעט למסגרת, אך השוער הליטאי ירד היטב והדף את הכדור.

דקה 90, זניט סנט פטרסבורג עלתה ל-0:2: בתום מהלך יפה ארטיום דז'ובה מצא את אלכסנדר קוקרין, והאחרון נכנס נפלא לרחבה והכניע את זובאס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי