אבוקסיס: המטרה להשתמש במשחק כעוד הכנה לליגה

תורג'מן
תורג'מן | aaaaaa

מאמן בני יהודה לקראת זניט (חמישי, 20:00): "יש לי זכרונות טובים מהכדורגל הרוסי". תורג'מן הצטרף לאימון: "האחריות עליי". מנצ'יני ספק התבדח: "רצינו את ניימאר אבל הקדימו אותנו"

(גודל טקסט)

בני יהודה סיימה את ההכנות לקראת המפגש עם זניט (חמישי, 20:00) כשהיא בפיגור 2:0. הקבוצה קיבלה לשורותיה את בן תורג'מן ועאיד חבשי שהגיעו לאחר יממה נוספת באיסטנבול כשפיספסו את טיסת ההמשך יחד עם חבריהם. השניים ייקחו חלק באימון המסכם ועם החזרה לישראל, ההנהלה והצוות המקצועי יחליטו כיצד לפעול בנוגע לשניים.


בן תורג'מן התייחס למקרה ואמר: "אני לא מחפש תירוצים. ברור לי שהאשמה היא שלי". עאיד חבשי: "היו רגעים לא פשוטים. אבל בדיוק כמו בן, אני מודע לכך שהאחריות היא שלי. זה לא יקרה יותר".


המאמן יוסי אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "זה כמעט לא משנה מי ישחק בזניט. יש להם מספיק שחקנים טובים בסגל בשביל להיות עדיפים עלינו וראינו את זה גם במשחק הקודם, במיוחד בחצי השעה האחרונה".




התוצאה: "המטרה שלנו מחר היא להשתמש במשחק הזה כעוד הכנה טובה לקראת הליגה שלנו. יחסי הכוחות היו ברורים לפני המשחק הראשון והם ברורים גם לפני הגומלין".


החלפת הביתיות: "אני אף פעם לא יודע אם עדיף לשחק את המשחק הראשון בבית או בחוץ. בכל מקרה, נענינו לבקשה של זניט כי אנחנו מכבדים אותם".


הזכרונות שלו מול קבוצות רוסיות: "יש לי הרבה מאוד זכרונות טובים ופחות טובים ממפגשים, כשחקן, מול קבוצות מהכדורגל הרוסי. אני מאוד מכבד את הליגה המקומית, יש כאן הרבה מאוד שחקנים טובים".



שחקני בני יהודה באימון המסכם (בני יהודה, רשמי)


הקפטן איציק עזוז הוסיף : "אני חושב שזניט איכותית מאוד, עם שחקנים טובים ומסוכנים. אנחנו צריכים להיות מציאותיים אחרי ההפסד הראשון בבית הסיכויים לרעתנו. מצד שני, אנחנו באים לתת הכל מחר בשביל לספק הופעה מכובדת".


מנצ'יני: "נפתח לנו חלון טוב בארגנטינה, רצינו את ניימאר"
רוברטו מנצ'יני מאמן זניט סנט פטרסבורג, קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול בני יהודה, אבל הכותרות הראשיות ברוסיה עוסקות בהצהרה שלו לגבי עניין אחר: "גם אנחנו רצינו לרכוש את ניימאר, אבל פאריס סן ז'רמן הקדימה אותנו. עשינו הרבה רכש העונה של צעירים, כי הקבוצה איבדה הרבה שחקנים במהלך העונה שעברה. ההעברות כעת מכוונות בעיקר לעתיד".


לזניט משחק חשוב בליגה ביום ראשון מול ספרטק מוסקבה כך שמנצ'יני רוצה לשמור כוחות, אבל מודה שהוא לא מזלזל בבני יהודה: "בכדורגל אתה לא יכול לחשוב על כמה משחקים בעת ובעונה אחת. אני חושב רק על המשחק הבא וזה נגד בני יהודה. אני רוצה ריכוז מלא מהשחקנים שלי. ברור שהשחקן החדש שרכשנו לא יהיה כשיר למשחק הזה. הוא ישחק במשחקים הבאים".


זניט מתרכזת בהחתמת שחקנים ארגנטינאים כשבעבר היו אלו ברזילאים: "קבוצות רבות קונות מדרום אמריקה. נפתח לנו חלון טוב בארגנטינה ואנחנו קונים שחקנים משם".


מנצ'יני. לא מזלזל

מנצ'יני. לא מזלזל


בזניט צוחקים על העובדה ששני שחקני בני יהודה, עאיד חבשי ובן תורג'מן, נותרו מאחור באיסטנבול והחמיצו את הטיסה עם בני יהודה, אבל הקשר הברזילאי ג'וליאנו (13 הופעות בנבחרת ברזיל) טען: "אני לא רואה איך העובדה שהם הלכו לאיבוד תעזור לנו בצורה כלשהי. המשחק הזה חשוב לנו ולא נזלזל באף אחד". 


הגעת הארגנטינים לקבוצה: "זה לא חשוב מאיזה מדינה ולאום השחקנים. אנחנו מנסים לעזור לכל אחד להתאקלם".


הרכבים משוערים

בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, איציק עזוז, פז בן ארי, עאיד חבשי, בן תורג'מן, סתיו פיניש, רועי גורדנה, אלמוג בוזגלו (מתן חוזז), נריוס ואלסקיס, מאוויס צ'יבוטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי