לחץ גדול באלטאך, שני חלוצים צפויים לחתום בקרוב

שחקני אלטאך (אלטאך, האתר הרשמי)
שחקני אלטאך (אלטאך, האתר הרשמי) | אתר רשמי

יריבת מכבי תל אביב בפלייאוף הליגה האירופית ירדה למקום השישי בטבלת הליגה האוסטרית אחרי שני הפסדים רצופים, המאמן: "נכשלנו". טקפטיי ופרוסניק עשויים להיות בסגל מול הצהובים

(גודל טקסט)

לחץ גדול בשורות אלטאך, יריבת מכבי תל אביב בפלייאוף הליגה האירופית, אחרי ההפסד אמש (שני) 1:0 לוולפסברגר במסגרת המחזור השלישי בליגה האוסטרית.

זה היה הפסד ליגה שני ברציפות, שדרדר את הקבוצה למקום השישי בטבלה (מתוך עשר קבוצות). בארבעת המשחקים ניצחה אלטאך פעם אחת בלבד וספגה בכל אחד מהמשחקים.

המאמן קלאוס שמידט ניסה לתרץ: "השחקנים של גנט כל כך כעסו שהדחנו אותם עד שהם היו עצבניים מאוד ופגעו בשחקנים שלנו. זה היה הישג גדול, אבל הוא פגע בנו למשחק הזה. רצינו לצאת ללא הפסד, אבל נכשלנו".

על המפגש עם מכבי ת"א הוסיף המאמן: "אנחנו צריכים קודם לתקן את המצב שלנו בבית ומצפה לנו משחק לא קל לפני זה נגד זלצבורג בבית. זה יהיה מבחן טוב עבורנו לפני המשחק בליגה האירופית".

שחקני אלטאך. לחץ גדול (אלטאך, האתר הרשמי)
שחקני אלטאך. לחץ גדול (אלטאך, האתר הרשמי)

בעקבות התוצאות השליליות, האוסטרים מנסים להתחזק ובתקשורת המקומית פורסם על שני שחקנים שצפויים להגיע כבר בימים הקרובים. הראשון הוא החלוץ ברנאר טקפטיי בן ה-20 משאלקה והשני הוא שחקן ההתקפה של ראפיד וינה, פיליפ פרוסניק.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי