צפו: דאבור כבש ובישל בניצחון זלצבורג, מילאן התפוצצה

מואנס דאבור
מואנס דאבור | טוויטר

פלייאוף הליגה האירופית, משחק ראשון: חלוץ זלצבורג הצטיין ב-1:3 על ויטורול, הרוסונרי הביסו 0:6 את שקנדייה. 51 דק' לאלטמן בהפסד פאו לבילבאו. אוהדי היידוק גרמו להפסקת המשחק מול אברטון

(גודל טקסט)
פרט למשחקה של מכבי תל אביב מול אלטאך, נערכו הערב (חמישי) משחקים נוספים במסגרת פלייאוף הליגה האירופית. מילאן הביסה בסן סירו 0:6 את שקנדייה המקדונית, עומרי אלטמן (51 דקות) ופנאתינייקוס הפסידו 3:2 בבית לאתלטיק בילבאו במשחק מטורף. מואנס דאבור כבש ובישל ב-1:3 של רד בול זלצבורג מול ויטורול בחוץ. באנגליה, אוהדי היידוק ספליט התפרעו בגודיסון פארק וגרמו לעצירת המשחק מול אברטון שניצחה בסופו של דבר 0:2.


 



ורדאר – פנרבחצ'ה 0:2

סנסציה אדירה נרשמה במקדוניה כאשר פנרבחצ'ה נכנעה ל-וורדאר ומועדון הפאר הטורקי בסכנת הדחה אמיתית. טירגאן ברשגייאן (20) ושער עצמי של מחמט טופאל (92) סידרו את הסנסציה הגדולה של הערב. בוראן גרנצ'ארוב מהמקומיים הורחק בדקה ה-89, סוזה, האורח המתוסכל, ראה את הכרטיס האדום בדקה ה-94.


אברטון – היידוק ספליט 0:2

משחק סוער בגודיסון פארק. הטופיז השיגו מקדמה חשובה לפני הגומלין משערים של מייקל קין (30) ואידריסה גויאה (44), אבל מה שנזכור מהמפגש זה את ההתנהגות של האוהדים האורחים. הקרואטים השתוללו וניסו להגיע ליציע של האוהדים המקומיים ולפגוע בהם במה שגרם להפסקת המשחק במשך מספר דקות והזכיר את ההתפרעות של אוהדי נבחרת קרואטיה ביורו 2016.


More scenes are goodison, what have Everton done to get them rattled like that? pic.twitter.com/QqnLDm85Sk

— Football Tipster (@Footy_Tipster) August 17, 2017


פאנתינייקוס – אתלטיק בילבאו 3:2

משחק משוגע באתונה. עומרי אלטמן פתח בהרכב ורשם 51 דקות בהרכב של היוונים וראה. רובין לוד (29) ובריאן קבסאס (55) סידרו סידרו יתרון מבטיח, אך הבאסקים לא ויתרו. מי אם לא אריץ אדוריץ' (68) החזיר אותם לעניינים. אוסקר דה מרקוס איזן בדקה ה-71, לפני שאדוריץ' השלים צמד עם פנדל מוצלח (74).


מילאן – שקנדייה 0:6

הרכב הכוכבים של הרוסונרי רמס בסן סירו את המקדונים האומללים. אנדרה סילבה כבש צמד (13 ו-28) ובישל. ריקקדו מונטליבו כבש גם הפעמיים (25 ו-85). פאביו בוריני (67) ולוקה אנטונלי (69) השתתפו גם כן בחגיגה. לאונדרו בונוצ'י ערך בכורה רשמית ופתח בהרכב.


אייאקס – רוזנבורג 1:0
ההולנדים, שהפסידו אשתקד בגמר למנצ'סטר יונייטד, הסתבכו עם הפסד ביתי לנורבגים. סמואל אדגנברו כבש את שער הניצחון בדקה ה-77 ומרסל קייזר יצטרך לחשוב היטב מה הוא עושה במשחק הגומלין כדי לא לסיים את הפרק האירופי שלו כבר בקיץ, בעונתו הראשונה במפעל.


קלאב ברוז' – א.א.ק אתונה 0:0

תוצאה בעייתית לקבוצה של ליאור רפאלוב מול היוונים. הקשר הישראלי לא פתח בהרכב, וגם כשעלה מהספסל בדקה ה-72 לא הצליח לסייע מול עשרה שחקנים של האורחת, לאחר שמרקו ליבאייה הורחק (58).


73' Blauw-Zwart wil zijn man-meersituatie uitbuiten en voetbalt nu al geruime tijd op de helft van AEK. Komaan, Club! #CluAEK#UELpic.twitter.com/nUuZNhsFDu

— Club Brugge KV (@ClubBrugge) August 17, 2017


ויטורול – רד בול זלצבורג 3:1

קבוצות של מואנס דאבור עם רגל וחצי בשלב הבתים, נחמה קטנה אחרי ההדחה (שוב) ממוקדמות ליגת האלופות. החלוץ הישראלי כיכב עם שער ובישול. דאבור סידר להוואנג הי-צ'אן את הראשון כבר בדקה השנייה. גיורגי טוצ'רדאן איזן בדקה השביעית, אולם האן וולף (29) ודאבור (31) סידרו יתרון משמעותי לאוסטרים לקראת הגומלין.


דומז'אלה – מארסיי 1:1

הקבוצה הסלובנית הפתיעה במקצת את מועדון הפאר הצרפתי, אך תתקשה אחרי שספגה שער חוץ. אמדיי וארטי כבש ראשון בדקה ה-12 לזכות המקומיים, אך מורגן סנסון איזן והרגיע במעט את רודי גרסיה לפני הגומלין בוולודרום.


Auf geht's Salzburg! #FCVFCS#UEL@UEFAcom_depic.twitter.com/JqPUN9Bqwy

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) August 17, 2017


תוצאות נוספות (משחקים שהסתיימו):
אפולון – מידטיילנד 2:3


באטה בוריסוב – אולכסנדריה 1:1


דינמו זאגרב – שקנדרבאו 1:1


קרסנודאר – הכוכב האדום בלגרד 2:3


האנפז'ורדור – בראגה 2:1


פאוק סלוניקי – אוסטרסונדס 1:3


ויקטוריה פלזן
– א.א.ק לרנקה 1:3


לודוגורץ
– סודובה 0:2


לגיה ורשה – שאריף טירספול 1:1


אוסייק – אוסטריה וינה 2:1


פרטיזן בלגרד – וידאוטון 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי