חזר לתקתק: צפו ב-4:0 של המבורג באאוגסבורג שקירב אותה לירידה

אאוגסבורג
אאוגסבורג | Gettimages

האם השעון המיתולוגי הסופר את 53 העונות של הדינוזאורים בבונדסליגה (היחידים שלא ירדו) ייעצר מלכת? גם לברקוזן הסתבכה

קבוצות: אאוגסבורג
(גודל טקסט)
 אאוגסבורג הביסה 0:4 את המבורג בקרב תחתית על שש נקודות וטיפסה עד למקום ה-13 בעוד יריבתה, מועדון פאר בדימוס, שקעה שוב למקום ה-16 המוביל למבחנים. טאלב טוואטחה לא התלבש למשחק של איינטרכט פרנקפורט שנוצחה 1:0 אצל הופנהיים, שעלתה שלב למקום השלישי בטבלה.


שלושה מחזורים לסוף נראית תחתית הטבלה הגרמנית כך: דרמשטאט אחרונה עם 24 נקודות בלבד וסיכויים תיאורטיים בלבד להשיג את המקום ה-16 המוביל למבחנים. אינגולשטאט במקום ה-17, ארבע נקודות מחוף מבטחים. המבורג כאמור במקום ה-16 עם 33 נקודות ומפגרת בהפרש שערים בלבד אחרי וולפסבורג ומיינץ. אאוגסבורג במקום ה-13 עם 35 נקודות, ושימו לב מי עוד בצרות, לברקוזן. המשתתפת הכמעט קבועה בבתי ליגת האלופות רק עם 36 נקודות במקום ה-12.



אאוגסבורג – המבורג 0:4

רק לפני שלושה מחזורים נראה היה כי הדינוזאורים בדרך לעוד עונה בבונדסליגה, ה-53 במספר. אבל אז שלושה הפסדים, שניים מהם ליריבות מהתחתית והשעון המיתולוגי שסופר את משך הזמן של המבורג בליגה הראשונה (היחידה שלא ירדה מהבונדסליגה) חזר להיות רלוונטי.
 



השעון המיתולוגי בתחנת הרכבת. האם בסיום העונה הוא יתאפס?



האורחת שלטה במגרש במחצית הראשונה אבל ספגה משתי מתפרצות קטלניות אותן סיים חליל אלטינטופ והשלים צמד (28 ו-42). שערים מספר 5 ו-6 לחלוץ בן ה-34. פיליפ מקס כבש בדקה ה-76 ובישל כעבור תשע דקות לראול בובדייה הפרגוואי.


הופנהיים – פרנקפורט 0:1

שתי הקבוצות חיפשו את הניצחון כל אחת וסיבתה שלה. עבור המארחים, חסרי הניסיון בליגת האלופות, המקום השלישי חשוב משום שהוא מעניק כרטיס אוטומטי לשלב הבתים שם הם יהיו לראשונה בתולדותיהם. עבור קבוצתו של טוואטחה, שכאמור לא התלבש, היה זה משחק ההזדמנות האחרונה לזכות בכרטיס לליגה האירופית. אחרי 90 דקות עקרות הגביה סבסטיאן רודי כדור קרן ובנזמיני הובנר נגד לרשת


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי