בבאיירן מפנטזים: וראטי וברנרדו סילבה יצטרפו

שחקני באיירן בעוד חגיגה. עניין של שיגרה
שחקני באיירן בעוד חגיגה. עניין של שיגרה | צילום: Gettyimages

אחרי הזכייה באליפות החמישית ברציפות, הבווארים חושבים על העונה הבאה כשגם לאמר ובאקיוקו ברשימה

(גודל טקסט)

באיירן מינכן זכתה בשבת האחרונה באליפות החמישית שלה ברציפות וה-27 סך הכל, ואחרי שהמשימה הזו הושלמה נחשפו חלק מהתכניות לעונה הבאה של הבווארים. למרות התואר המקומי, האקורדים היו מעט צורמים שכן הפרשנים בגרמניה באו בטענות לקרלו אנצ'לוטי על כך שלא קידם את הצעירים של הקבוצה.

האלופה הלא טרייה היא אחת הקבוצות המבוגרות באירופה – גילם של אריאן רובן, פרנק ריברי, צ'אבי אלונסו ופיליפ לאם הגיע ל-135. השניים האחרונים כזכור יפרשו ממשחק פעיל בתום העונה. הבלם ניקאלס סולה (21) והקשר סבסטיאן רודי (27) נרכשו בינואר מהופנהיים ויצטרפו לקבוצה בקיץ. סולה נחשב לאחד הכישרונות הגדולים בגרמניה, אך יצטרך את הגב של אנצ'לוטי. רודי יכול אמנם לשחק כמגן ימני, אך בראיון ל-"בילד" הצהיר: "אני רוצה לשחק כקשר מרכזי".

דידי האמן ששיחק, קשר העבר הגרמני של ליברפול, ניתח את המצב: "בשלוש-ארבע השנים הבאות צפויות לבאיירן בעיות לא קלות בחילוף השחקנים בקבוצה. אני מאמין שבחמש השנים הבאות לפחות שתיים או שלוש קבוצות יזכו באליפות במקום באיירן". האמן מתח ביקורת על כך שאולי האנס מנע את מינויו של פיליפ לאם למנהל המקצועי בקבוצה וגם לא רצה את מקס אברל, ששמו הועלה כמועמד והיום הוא המנהל המקצועי של מנשנגלדבאך. 

בנוגע לתכניות הרכש, פורסם שבאיירן רוצה את מארקו וראטי, ששיחק תחת אנצ'לוטי בפאריס סן ז'רמן, אבל פ.ס.ז' לא רוצה למכור אותו גם לא במחיר של 80 מיליון יורו. בנוגע לרכש טוען האמן: "אתה לא יכול לרכוש רק כוכבים בכסף גדול. צריך לתת צ'אנס לצעירים שיש בקבוצה. ג'ושוע קימיך הוא אחד הכישרונות הכי גדולים בגרמניה ולא קיבל מספיק דקות משחק העונה מאנצ'לוטי". 


סילבה. יגיע לבוואריה? (Gettyimages)

לותר מתיאוס טען שהקבוצה מנסה לרכוש כמה מכוכבי מונאקו כמו הקשר השמאלי, תומאס לאמר – שיכול להחליף את ריברי – ברנרדו סילבה – המכונה "מסי הקטן" – וטימו באקאיוקו, קשר אחורי שיכול להחליף את צ'אבי אלונסו. השמות האלה מבוקשים גם בכל הגדולות של אירופה. במונאקו כבר הצהירו שלא יימכרו אף שחקן, וגם אם יוחלט בכל זאת למכור התחרות מצד קבוצות כמו מנצ'סטר סיטי, ריאל מדריד, ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי