דיווח: ספק אם לייפציג תוכל להשתתף בליגת האלופות

טימו ורנר
טימו ורנר | AFP

סגנית המוליכה בבונדסליגה הבטיחה את מקומה בשלב הבתים של המפעל היוקרתי, אולם העובדה שהיא בבעלות רד-בול עלולה לטרפד את החלום: "מאמינים שלא תהיה בעיה", אמרו לבילד

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)
 לייפציג הביסה שלשום את הרטה ברלין 1:4 והבטיחה סופית את השתתפותה בשלב הבתים של ליגת האלופות, אבל נכון לרגע זה לא ברור אם אכן תוכל להגשים את חלומה.

הבעיה של לייפציג, סגנית המוליכה בבונדסליגה, היא כידוע שהקבוצה בבעלות חברת המשקאות רד-בול, שבבעלותה גם מי שתזכה ככל הנראה כבר השבוע באליפות אוסטריה, רד בול זלצבורג.
 

2,865 יום עברו מאז הוקם מחדש המועדון בבעלות של רד בול, אז הם עוד היו בליגה החמישית, ובסוף השבוע השחקנים חגגו את הישג השיא של המועדון כשברקע התנגן המנון המפעל היוקרתי.

למרות החגיגות, ב"בילד" תהו אם אופ"א תאפשר ללייפציג לשחק בשל הבעלות הצולבת. בלייפציג חוששים שאם אופ"א תאפשר רק לקבוצה אחת של רד בול לשחק באלופות, זו תהיה זלצבורג שיש לה ניקוד גבוה יותר מזה של לייפציג – על אף שלייפציג תעלה ישירות לבתים ואילו זלצבורג תיאלץ להשתתף במוקדמות. אם לייפציג לא תקבל את הכרטיס מסיבה זו, הקבוצה במקום החמישי בבונדסליגה תזכה לשחק במוקדמות המפעל וזו כרגע פרייבורג.



החגיגות מוקדמות מדי? בלייפציג סבורים שלא (Gettyimages)
 

אחד מאנשי הנהלת לייפציג, אוליבר מינצלף, אמר ל"בילד": "עשינו את שיעורי הבית שלנו וניתקנו את הנהלת הקבוצה מרד-בול. ואנחנו מאמינים שלא תהיה בעיה". 

מאז 2012, אז ראלף ראגניק (האיש שהביא את עומר דמארי ללייפציג) נכנס לתפקידו כמנהל מקצועי, הקבוצה זינקה מהליגה השלישית למקום השני בבונדסליגה. הוא שיתפה 77 שחקנים (ביניהם דמארי) והשקיעה בפרויקט הענק 110 מיליון יורו. ראגניק אמר: "עשינו היסטוריה".


בעיתון דווח שבדרך חזרה ללייפציג השחקנים שתו וודקה ואכלו המבורגר. הפעם היה מותר להם. המאמן ראלף האוזנטל שיחרר את השחקנים לחופשה עד יום רביעי ונצפה ממרר בבכי אחרי הבטחת המקום באלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי