דיווח: קרע בין טוכל לוואצקה. נעשתה פנייה לפברה

תומאס טוכל
תומאס טוכל | צילום: AFP

האם נשיא דורטמונד ייפרד ממאמנו לאחר שנתיים בעקבות מערכת יחסים רעועה? ב"בילד" טוענים ששיחות נערכו עם מאמן ניס

(גודל טקסט)
 האם אפשרי שתומאס טוכל יעזוב את דורטמונד לאחר שנתיים בלבד בתפקיד? העונה הנוכחית נחשבת לכישלון, למרות שהקבוצה עדיין יכולה לזכות בגביע הגרמני לאחר שעברה את באיירן והעפילה לגמר, אך לפי ה"בילד" דורטמונד פנתה ללוסיאן פברה, מאמנה של מנשנגלדבאך לשעבר שהעונה רושם הצלחה כבירה עם ניס המדורגת במקום השלישי בצרפת.

לטענת "הבילד", הבעיה של טוכל, מעבר לכישלון על כר הדשא העונה, היא יחסים מעורערים עם היו"ר האנס יואכים ואצקה, שספק אם ניתן לסדרם. טוכל חתום עד קיץ 2018, אבל ברקע נשמעים רעשים של פרידה.

 



לפי הדיווח נוצר כבר קשר בין ראשי דורטמונד למאמן ניס, אבל פברה השווייצרי מאוד מרוצה בצרפת ומתכנן להישאר בקבוצה ולאמן אותה בעונה הבאה בליגת האלופות. עם זאת, כך נכתב, הוא יתקשה לסרב להצעה נאה מאחת הקבוצות האטרקטיביות באירופה.



פברה. הצעה אטרקטיבית תסייע להחלטתו (Gettyimages)




מועמד נוסף שהוזכר הוא עוזרו לשעבר של יורגן קלופ בדורטמונד, דויד ואגנר שהוליך העונה את האדרספילד לפלייאוף בצ'מפיונשיפ. גם שמו של דייגו סימאונה הוזכר ובדורטמונד רואים בו מקבילה של יורגן קלופ. מאמן שחי את הקבוצה ונותן עבורה מאה אחוז, אולם ספק אם הוא יעזוב את אתלטיקו מדריד לפני קיץ 2018.
 

עוד מאמן על הכוונת הוא יוליאן נגלסמן, שהציל את הופנהיים בעונה שעברה מירידה וכעת היא מדורגת רביעית עם סיכוי לעלות למוקדמות האלופות. נגלסמן רק בן 29 ויש הסבורים שהוא צעיר מדי לקבל את התפקיד ושיש לתת לו להשתפשף עוד זמן בקבוצות אחרות. חוזהו בהופנהיים מסתיים 2018.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי