אינגולשטאט ירדה, צפו: 4:5 מטורף לבאיירן בלייפציג

אלמוג כהן
אלמוג כהן | צילום: Gettyimages

בתוספת הזמן: קבוצתו של אלמוג כהן (90 דקות) סיימה את דרכה בבונדסליגה בעקבות שער דרמטי של פייר לאסוגה מול שאלקה. רובן העניק לאלופה שער ניצחון בדקה ה-95

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)
המחזור ה-33 נערך הערב במלואו, כשבמוקד אלמוג כהן ואינגולשטאט ירדו רשמית לליגה השנייה, האלופה באיירן מינכן גברה  4:5 על סגניתה מלייפציג משער של אריין רובן עמוק בתוספת הזמן ומיינץ עשתה עוד צעד בדרך להישארות.


לייפציג – באיירן מינכן 5:4
האלופה גברה על סגניתה אחרי משחק רווי שערים. מרסל סאביצר העלה ל-0:1 את סגנית האלופה כבר אחרי שתי דקות, אך רוברט לבנדובסקי השווה בדקה ה-29 מהנקודה הלבנה. טימו ורנר החזיר את היתרון ללייפציג מפנדל בדקה ה-29, וממש לפני הירידה למחצית נפצע פרנק ריברי והוחלף בדוגלאס קוסטה.


יוסוף פאולסן כבר הפך את זה ל-1:3 בדקה ה-47, ולמרות שתיאגו אלקנטרה צימק מקרוב בדקה ה-60, טימו ורנר העלה שוב את ההפרש לשני שערים ול-2:4 כשהשלים צמד בדקה ה-65. בדקה ה-84 אריין רובן כבש מחוץ לרחבה ופגע במשקוף, ולבנדובסקי היה במקום כדי להשתלט על הריבאונד ולהשלים צמד.



רובן. שער מטורף עמוק בתוספת הזמן (Gettyimages)




כשהכל כבר היה נראה גמור, בעיטה חופשית של דויד אלאבה לחיבורים קבעה 4:4 בדקה ה-91 עם שערו השישי בשמונת משחקיו האחרונים, ואז הגיע רובן שעמוק בתוספת הזמן חתך מימין כהרגלו לרחבה, הקפיץ מעל פיטר גולאשי וקבע 4:5 מטורף בדקה ה-95.


פרייבורג – אינגולשטאט 1:1
קבוצתו של אלמוג כהן סיימה את דרכה בליגה הבכירה אחרי שנתיים. מקס פיליפס העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-31, אבל סלאלום של מרסל טיסראן לרחבה בדקה ה-43 נהדף על ידי אלכסנדר שבולוב, ודאריו לזקאנו היה במקום כדי לנעוץ את הריבאונד ברשת. אינגולשטאט חשבה שעוד יש לה



אינגולשטאט ואלמוג כהן נפרדו מהבונדסליגה (Gettyimages)


שאלקה – המבורג 1:1
החבורה של מרכוס גיזדול נותרה עם סיכוי לנשור לליגת המשנה והותירה את אינגולשטאט של אלמוג כהן בתמונה הפלייאוף. גידו בורגשטאלר האוסטרי הנהדר כבש את השמיני שלו מאז הגיע בינואר אחרי בישול של נביל בנטאלב, אך שער של פייר-מישל לאסוגה בדקה ב-92 השאיר את האורחים במאבק על ההישארות בליגה.



לאסוגה וגיזדול חוגגים שער גורלי (Gettyimages)


מיינץ – פרנקפורט 2:4
טאלב טוואטחה השלים 90 דקות בהפסד השלישי ברציפות של קבוצתו, שעזר למיינץ להתקרב לעונה נוספת בבונדסליגה. ברנימיר הרגוטה כבש ראשון לאורחים בדקה ה-42 והאריס ספרוביץ' הכפיל ל-0:2 בדקה ה-50, אבל המארחת הייתה זקוקה ל-16 דקות בלבד כדי לקבוע מהפך משערים של ג'ון קורדובה (60), שטפן בל (62) ויושינורי מוטו 76. פאבלו דה-בלאסיס חתם את תוצאת המשחק מפנדל בדקה ה-93.


אוגסבורג – דורטמונד 1:1
השוורצגלבן מעדו והופנהיים ניצלה זאת עד תום עם 1:5 מוחץ אצל ורדר ברמן שהשווה את מאזן הנקודות וקירב אותה מאוד בהפרש השערים. מנגד, החבורה של מנואל באום הבטיחה הישרדות באופן ודאי. אלפרד פינבוגאסון האיסלנדי הבינלאומי העניק יתרון למארחת אחרי 28 דקות, אך פייר-אמריק אובמיאנג איזן עם ה-29 שלו העונה. המחזור האחרון יקבע את זהות העולה השלישית לליגת האלופות.


בורוסיה מנשנגלדבאך – וולפסבורג 1:1

הזאבים נשארו במקום ה-15 מעל לקו האדום, ותיאבק על ההישארות בליגה הבכירה גם במחזור האחרון. יאניק וסטגארד העלה את גלדבאך ליתרון בדקה ה-24, אבל מריו גומז המשיך בכושר הנהדר שלו והשווה בדקה ה-58 כדי לעזור לקבוצתו לחלץ נקודה חשובה.



תוצאות נוספות

דרמשטאט – הרטה ברלין 2:0

(סלומון קאלו 14, יורדן טורונאריגה 28)


 

באיירן לברקוזן – קלן 2:2

(שטפן קיסלינג 60, ג'ואל פוייאנפולו 71/ מיילו יוייץ' 14, לוקאס קלונטר 44)


ורדר ברמן – הופנהיים 5:3

(תיאודור גברה-סלאסי 59, פיליפ ברגפרדה 86, רוברט באואר 90/ אדם סלאי 7, אנדריי קרמאריץ' 11, 49, סטיפן צובר 40, ארמין ביצ'אקצ'יץ' 51)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי