המשחק המטורף בין באיירן לרד בול לייפציג מרגש את גרמניה

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן | Gettyimages

ה-4:5 המדהים של האלופה על סגניתה גורר מחמאות. אנצ'לוטי העניק 'בוסה' לרובן, לאם לא מרוצה מההגנה והמפסידה לא מבינה איך זה ברח לה מהידיים

(גודל טקסט)
אלופת גרמניה וסגניתה סיפקו אמש (שבת) את אחד המשחקים המרתקים בעונת 2016/17 בכדורגל האירופי. רד בול לייפציג כבר הובילה 1:3 ו-2:4, אבל מהפך מדהים של באיירן מינכן הביא לה 4:5 מדהים.

 

"בילד" כתב בכותרת הראשית: "מקום ראשון+מקום שני בבונדסליגה שווה תשעה שערים ומסיבה ענקית". העיתון הוסיף: "באיירן כבר אלופה, לייפציג השיגה את הכרטיס לליגת האלופות ואולי בגלל זה היה לנו כיף של כדורגל. פשוט לא היה רגע אחד משעמם".

 

לראשונה העונה ספגו הבווארים ארבעה שערים, אבל עדיין ניצחו. אריאן רובן זכה הפעם לנשיקה המפורסמת של קרלו אנצ'לוטי (נישק קודם את פרנק ריברי) אחרי שכבש את שער הניצחון הדרמטי בדקה ה-95. המאמן האיטלקי אמר בסיום: "זה היה משחק מטורף. עשינו לעצמנו חיים קשים עם התחלה גרועה. שתי הקבוצות הראו כדורגל גדול. הסיום היה הכי מטורף העונה, אבל טוב שלטובתנו".

 

הקפטן פיליפ לאם שנותר לו משחק אחד לפני הפרישה לא היה שבע רצון ממה שראה ועקץ את חבריו: "אם אין איזון בין ההגנה להתקפה יכול לקרות מה שקרה לנו. אולי זה קרה בגלל שאנחנו כבר עם רגל וחצי בחופשת הקיץ. מגיע מחמאות ללייפציג על העונה שהציגה".




אריאן רובן. קיבל 'בוסה'. צילום: gettyimages

 

ריברי, שנפגע בחזה מבעיטה של נבי קייטה, נבדק אחרי המשחק ונמצא שהוא לא סובל מפציעה רצינית. הצרפתי נראה צולע בסיום בדרכו לאוטובוס. בגזרת הרכש, מתפרסמים דיווחים שבאיירן רוצה לצרף את אלכסיס סאנצ'ס ומרקו וראטי עבור סכום כולל של 120 מיליון יורו.

 

בלם לייפציג, מרווין קומפר, אמר: "לא יודע אם לקחת את המחמאות על כך שהשארנו את באיירן על הקצה וכמעט ניצחנו, אבל ההרגשה בסיום מרירה מאוד. זה הפסד מרגיז אחרי שהולכנו 90 דקות ועוד 2:4 בדקה ה-84". הדני יוסוף פולסן ראה את חצי הכוס המלאה: "ההפסד מרגיז, אבל זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה". המאמן ראלף האזנהוטל סיכם: "ברכותי לבאיירן מינכן על הניצחון המטורף הזה. תודה רבה לשחקנים על המשחק, תודה לכל האוהדים שהגיעו לאצטדיון. היינו בעמדת ניצחון נגד הקבוצה הכי טובה בגרמניה כל המשחק".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי