דורטמונד עשויה לפטר את טוכל, אובמיאנג יבחר בכסף של סין?

אובמיאנג. עזב בגיל נוער
אובמיאנג. עזב בגיל נוער | צילום: Gettyimages

השוורצגלבן ישנו פנים בקיץ: המאמן עלול לעזוב כשפאברה יחליפו. הכוכב הגדול מחוזר גם אצל פאריס סן ז'רמן שהציעה לו 14 מיליון יורו בעונה

(גודל טקסט)

בעוד 11 יום תסתיים העונה של בורוסיה דורטמונד אחרי גמר הגביע הגרמני מול פרנקפורט ועל פי ה"בילד" הנשיא האנס-יואכים ואצקה והמנהל המקצועי מיכאל צורק ינהלו שיחה עם תומאס טוכל המאמן שחתום עד 2018 לסכם את העונה. בדורטמונד מאוכזבים להדרך בה נותרה הקבוצה מאחור במאבק על האליפות בגרמניה ולא מן הנמנע שהמאמן ישלם בכסאו.

מאמן ניס, לוסיאן פאברה, כבר סגור אצל הצהובים-שחורים על פי מה שמסתמן. מה שחסר הוא הסכם פיצויים עם ניס שם חתום פאברה השווייצרי עד 2019. הוא אמור לקבל חוזה לשנה עם אופציה לאחת נוספת.

בתוך כך, פרסם ה"ל'אקיפ" שהקבוצה הסינית טיינג'ין קואנג'יאן הציעה משכורת של 50 מיליון יורו לעונה לחלוץ פייר-אמריק אובאמיינג. הקבוצה גם הציעה 80 מיליון יורו לדורטמונד עבור הגבוני. הוא כבש העונה 37 שערים ב-44 משחקים העונה. ב"בילד" הגיבו לדיווח וטענו: "בסין הוא ימצא כסף, אבל פחות סיפוק מקצועי", כך שלא ברור היכן עומדת העסקה.

טוכל
טוכל, עונה מאכזבת? (AFP)

דורטמונד מצידה עשויה לנצל את הביקוש המתגבר עבורו ולמכור אותו בסכום שינוע בין 70 ל-80 מיליון יורו. לאובמיאנג בן ה-28 חוזה עד 2020 אך ריאל מדריד, פאריס סן ז'רמן ואחרות הוזכרו כמי שעשויות לקלוט אותו.

לפי ה"בילד" אביו נפגש כבר עם המנהל הספורטיבי של פ.ס.ז' פטריק קלייברט ואף הציעו לו 14 מיליון יורו לעונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי